Gå til innhold

Hva skal dere spise i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt rådvill og kjempelei pizza. Får høre hva dere skal spise, kansje jeg får noen tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier å ha taco:)

Men i kveld skal vi ut å spise, feirer at vi har vært kjærester i 7 år ;)

Skrevet

En stratos :-)

Har nettopp spist pølsegrateng til middag sammen med ungene, så det blir ikke noe mer mat enn kanskje et knekkebrød eller noe slikt.

Skrevet

Vi skal ha mørbradbiff med salat og ris =)

Skrevet

Hehe, hjemmmelaga pizza her.. ;o)

Andre lørdager kan vi

Chicken Tandoori

Kylling

Hamburger

Kebab

++

:o)

Skrevet

Nachos i kveld. Ellers i helgene spiser vi ofte moussaka, taco, hjemmelaget pizza, kylling i sursøt saus med ris, kylling med tikka masalasaus, bakt potet, kyllingsalat, fajitas....

Skrevet

Hjemmelaget lasagne, første gangen det ikke er toro.

Står i ovnen nå, er spent på resultatet :)

Skrevet

Mannen i huset skal lage kyllingwook, med kyllingfilet, ferske grønnsaker, hjemmelaget wooksaus og ris :) Min favorittmat!

Skrevet

sambo skal ha en saftig og rød indrefilet og jeg skal ha kyllingfilet.Som tilbehør blir det bakt potet, soppstuing og bearnisaus:))

God middag!!!

Skrevet

Tacopai =) namnam... Er ferdig om noen minutter.. deeiiliiiig :o)

Skrevet

Bakt potet m/ rømme, kryddersmør, mais, ost og kjøttfyll.

Skrevet

tikka masala:) indisk er digg;)

Skrevet

Idag blir det pitabrød med krydret kjøttdeig, ost, mais og salat, og rømmedressing. Tror det blir godt:)

Skrevet

Det ble bakt potet her også til slutt, akkurat fått det i ovnen så det blir enda en god time til mat. Gleder meg, skulle ønske jeg kunne drikke et STORT glass rødvin til, men med en liten nyfødt får jeg nok la det vente enda en god stund :) (får smake en munnfull fra mannen)

Skrevet

blir vel en kopp te,litt potetgull og en stooor bolle med synes synd på seg selv ;o) ligger med influensa :(

men noe godt lørdgasmat kan jo være: tikka masala,paella,taco,biff...

lykke til ;)

Skrevet

Biff og bakt potet :) med bacon,løk og bernaise

Skrevet

allerede spist men her spiste vi enciladas(vet ikke hvordan det skrives;) nam nam var det ihvertfall.nå er mor over på smågodis og potetgull

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Loff og reker - eller roff og leker, som jeg sa før i dag... Hehe. Med masse majones og sitron på=) Hvis bare mannen kan komme seg hjem, han skulle være borte i 5 minutter men det er 1,5 timer siden han gikk... Skulle til broren og hente noe da, så har vel blitt sittende og prate... Kommer han ikke hjem innen en halvtime går jeg løs på rekene altså, så jeg håper broren har servert ham noe, for det spørs om det er tomt når han kommer hjem=P

Skrevet

Idag har jeg laget biffsnadder. pommes, bearniesaus, og grønnsallat og vitløksbrød. Og en god vin til.

Skrevet

Middagen vår ble salat :)

Og etterpå koser vi oss med salte tortillachips og chunky salsa denne lørdagen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...