Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Det var så mange gode forslag og tips på den andre tråden om volum i håret og lurte på om noen har noen råd ang mitt hår ? Sto på badet i sta å var nesten på gråten.. jeg vurderer å klippe meg veldig veldig kort.. Problemet er at mitt hår er så vilt, til alle kanter.. har fall i bak i håret. Det største problemet er at midtskillen går langt bak i bakhodet så håret deler seg bak der å vokser på en måte framover..hvis noen skjønte det hehe Det er akkurat for kort til å ha i strikk og jeg ønsker å spare til langt hår.. Håper at når det blir lengre så vil tyngden hjelpe litt til.. Jeg kan rette det og spraye det men det varer bare til jeg kommer ut døra.. Er det en måte å få håret til å samle seg i bakhodet så jeg ikke får den skillen der?? Noen med noen gode råd til meg så blir jeg veldig glad
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Har du prøvd å tupere litt underhårene ved roten? (viktig med hold produkt for å få det til å holde. Dust it kan nok prøves. Alternativt noe som holder ennda bedre ) Jeg bruker det for å få skillet mitt til å ligge et sted det egentlig ikkje vil ligge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå