Venter09<3med ny spire Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Hva kan det være... er sliten , lei, kvalm og svimel hele tiden nå. håper det skjer noe snart eller er jeg nok død om ikek lenge.. hehe
Venter09<3med ny spire Skrevet 5. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. september 2009 ingen som vet???
Stephanie_ Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 plutselig for to uker siden ble jeg mer enn vanlig svimmel kvalm og veldig slapp...men jeg har gått rundt med det uten at det har skjedd noe. har også hatt vonde prøve-rier og stikkinger i underlivet i over 1 måned uten at hodet har festet seg (jeg er 2.gangs). Så jeg tror ikke det er et tegn uheldigvis:-( ikke for meg iallefall...men så er jeg "bare" i uke 35 nå.
4blir5 Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Kanskje du bør få målt HB verdiene dine? Er de lave kan du bli rimelig slapp av det.. Ikke til å anbefale før fødsel, spis jern!
Expat Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 For ikke å få sjekket blodsukkeret/sukker i urinen. Jeg har slitt slik nå over en mnd, men har fått påvist glukoseintoleranse, jeg tåler altså dårlig mat, spesielt sukkerholdig mat. Da blir alt bedritent og jeg må bare legge meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå