Gå til innhold

når har dere tenkt til å begynne å shoppe?


MAXlykke *gutt utenfor magen*

Anbefalte innlegg

jeg klarer nesten ikke vente lenger.. tenkte liksom jeg ihvertfall skulle vente til jeg var halveis, men det er jo 5 laaange uker til... Hva med dere? har dere begynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har allerede fått litt av svigerinnen min, som ble så glad da hun fant ut at hun skal bli tante at hun bare måtte ut å kjøpe litt. Vi fikk et lite babyteppe, en body og et lite sett med bukse og topp. Nøytrale farger da, siden vi ikke vet kjønn enda. I tillegg har vi fått en sånn pose til å ha i vognen.

Apropos vogn...mannen min kom over salg i en barnebutikk her i nærheten, og da slo han til. Så vi har faktisk kommet et stykke på vei.

Men nå er det stopp! I allefall til det har gått en del uker til.

Tipper vi begynner å handle litt i ny og ne fra oktober / november av jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for å vente til etter neste ultralyd. I medio oktober.

Men da begynner vi med de større, litt dyrere tingene. Tror det kan være fornuftig å ta de litt pø om pø, så man ikke plutselig står der med regning på mellom 10-20 000.

Og så blir det vel litt klær og småstæsj etterhvert=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ikke shoppe :-) har alt vi trenger etter forrige, og om det blir jente ble jeg tante til en jente i juni, så da får vi arve alt av klær derfra. eneste er at vi må kjøpe seng til han som nå er 17 mnd, han skal få stor seng når nestemann kommer :-) deilig å vite at alt er på plass allerede da, både vogn og bilsete og vippestoler og lekegrinder og til og med tøybleier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har handlet noen nøytrale klær allerede. Jeg tenkte at jeg skulle begynne å handle resten av tingene når jeg har vært på ultralyd 15 oktober. Jeg er en av de "heldige" som fikk time til ordinær ultralyd først i slutten av uke 20... er det muulig :S

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. ja, jeg får nok bare vente litt til.. får vente til vi veit kjønnet... skal på UL 30.sept... tenkte jeg kunne begynne da.. jeg begynner allerede å bli stressa.. er så mye som skal fikses her før nurket kommer, å det er jo ikke såå mange lønninger igjen.. phu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mykje igjen etter forige. Liggevogna er ok, men sittedelen er utslitt etter bruk i barnehagen. Men er det tanter, onkler og eller besteforeldre inne i bildet, er det lurt å høyra kva dei har tenk på. Vi kjøpte kun vogn forige gong, og eit sett med body/sparkebukse. Ellers "rant" det inn med klær og utstyr. No var vår fyrste barnet på begeg sider, så har vel litt med saka å gjera. Men husk, det er bare ein baby........ den treng ikkje tusen ting, mamman og pappan er viktigast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...