Trønderpia Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Sitter og skal lage en video med bilder av poden, men kommer ikke på noen passende sanger jeg kan legge over. Jeg har 1, men trenger 1 eller 2 til. Noen for forslag? :-)
Norwegian by injection Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Celine Dion- A New Day Has Come (Den handler om hennes egen sønn) Savage Garden- I Knew I Loved You (Grin hver gang jeg hørte på den mens jeg gikk gravid med nr.1, he he)
Trønderpia Skrevet 5. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2009 Tusen takk!! Skal sjekke de ut jeg :-) Evt. noen flere...?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Lykke liten med Åge Alexandersen
Uro4 Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 baby mine med Allison kraus (er usikker på skrivemåten på navnet.) Det er fra Dumbo filmen
Trønderpia Skrevet 5. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2009 Takk takk :-) Har lagt inn en hel haug med bilder nå, og trenger fortsatt ett par tips til. Noen...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå