Gå til innhold

Barnehage og drittvær.

Anbefalte innlegg

Skrevet

D høljer ned for tia.En dag pent,og regn neste. Nå har jeg regnklær til tassen fra spar kjøp og barn og leker.sistnevnte er den barnehagepakken. Men våt var han,samma søren. Hva syns dere som har vært ei stund i "barnehageperioden" funker best? Parkdressen er jo mest for litt tørre dager? Noen som vil dele erfaring med meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg vet ikke hvor gammelt barnet ditt er, men hvis han/hun sitter i vann vil det trekke innenfor regnbuksa uansett merke. For at det skal bli helt tett er det vel bare barnevadere som holder

Det er også viktig at buksa under regnbuksa er stappet ned i støvlene, for hvis den henger utenpå vil den suge til seg vann som trekker oppover. Det samme gjelder ved håndleddene. Genseren må være innenfor mansjettene på regnjakka. Regnvottene bør trekkes over, utenpå regnjakka.

Parkdress funker ikke i regn! Den er for tørrere dager, som du sier.

Men sitter de i vannet blir de våte uansett...

Skrevet

ordla meg vell dumt.

Mente,merke som har best kvalitet i dette drittregnet.

Gidder ikke prøve ørten sorter regnklær,om noen her kan fortelle meg fasiten med en gang,hehe

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med refleks sitt regntøy - til miste revungen hadde jeg en hel regndress med godt varmt fleecefor inni. Den var helt uovertruffen i surt og kaldt og vått vær! Hadde i str. 1 år, har lett etter større ... :-(

Skrevet

Reflex sitt regntøy er eneste vi bruker her:-)

Knerten har til og med arvet et regnsett fra Storebror, like tørr er han.

Skrevet

Da skal jeg investere i det jeg å.

Bortkasta penger å kjøpe flere sett som ikke holder mål ;o)

Å jeg er jo ny i barnehagefaget igjen,så ... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...