Vitamin Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 noen som kjenner kløing i underlivet der det er kjønnsorganshår vokser?
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Jeg kjenner at det blir veldig fort fuktig i underlivet (noen ganger må jeg bytte truser flere ganger i løpet av dagen), jeg har innbilt meg at det er pga utfloden at jeg lettere blir fuktig og kløe begynner... det hjelper veldig mye å bytte ut alle trusene med bomullstruser:) Dette har ihvertfall funket for meg:)
Bibappelula <3 Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Ja noe helt ekstremt til tider!! Men det er bare når jeg lar hårene vokse ut. Viss jeg shaver lett over så er det borte vekk, men jeg kan ikke la de vokse ut... Plagsomt, siden jeg ikke ser så godt der nede lenger Er 28 uker på vei..
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Huff ja.. Og nupper der trusekanten irriterer huden osv. Er lei av å se ut slik nedentil! OG at det klør!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå