Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Vet at det er kinkig spørsmål, men jeg har så lyst på en sengekamerat En som jeg kan kose med når jeg har lyst. Er alenemor, men har ikke så lyst på noe fast forhold akkurat nå. Er det noen der ute som vet hvordan jeg kan få en fast sengekompis?? Har ikke lyst til å gå ut på byen heller bare får å få sex.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Har du ikke noen guttevenner du kjenner som er interessert i et knull nå å da?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 He, he, he jeg er ganske ensom sjel. Dessuten vil jeg ikke blander inn vennskap.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Du får sjekke opp noen på nettet da som bor nærme deg.Eller noen på jobben din, hehe. alltids noen.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Meld deg inn på møteplassen.... Hehe... møtte en sengekamerat der jeg holdt på i mange mnd...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 hehe, qlt, hvor i landet bor du da?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Jeg traff min sengekamerat gjennom ei venninne da vi hadde fest. Etter 3 år vet hun fortsatt ikke at jeg holder på meg vennen hennes. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå