Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Og da mener jeg ikke at det er rasistisk eller noe, men at det er grammatisk feil!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 De vet det. Og det har stått i alle aviser i månedsvis. Det er et egennavn og de kan skrive det som de måtte ønske.
Gjest Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Neida, reagerte også da jeg hørte det første gang..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 merkelig. Jeg leser da avisene hver dag jeg.. Men de må vel ha blingset når de gav seg selv det navnet til å begynne med da?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Små bevisste feilstavelser, for å lage merkevarenavn, har lang tradisjon innen bandnavn. Som feks. The Beatles eller The Monkees. Ikke noe spesielt med det.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Bille heter beetle på engelsk - beetles i flertall
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Tipper gruppa ikke visste hvordan en skal bøye sheep i flertall da de kom opp med navnet. Det er tross alt 8.klasse pensum:)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 Enig med deg 14:28. Beatles har jo en dobbel betydning, Black Sheeps er jo bare feil. Correct me if I´m wrong. HI
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 Da tror jeg at jeg også har sovet i engelsktimene på skolen... hva er egentlig feil gramatisk med black sheeps?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #11 Skrevet 5. september 2009 Jeg hørte en gang at de kom opp med navnet for å erte engelsklæreren sin, men det er ikke akkurat fra sikre kilder
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #13 Skrevet 5. september 2009 Der er endel unntak i engelsk på flertall. One sheep, many sheep. one deer, many deer one fish - many fish Kommer ikke på flere nå, men er nok 5-6 tilfeller til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå