St.Sunniva Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Jeg har per i dag Netcom FlexiTalk som er veldig billig. Det er: 0,- i mnd.pris 0,45 per minutt 0,89 i oppstart 0,45 for sms 1,99 for mms Siden man ikke får Iphone uten abonnement (som jeg har funnet i allefall), så må jeg jo bytte. Har tittet på Telenor Frihet...men der er det 199,- pr mnd samt ca det samme for alt det andre.. Noen som har noe billigere forslag?
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 jeg har netcom iconnect. litt mye i mnd, men så kan du være så mye du vil på nettet med den gratis.. det er litt greit. Månedspris 349,- Månedspris uten avtaletid 249,- Minuttpris fra 0,45 SMS 0,59 MMS 1,99 Data/MB Fri bruk* Startpris 0,89
St.Sunniva Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2009 Ja det ble nesten det samme som et ab. som Telenor har det...Men må man ha et "surfe.abonnement" for å i hele tatt å kunne logge seg på nett?
Gjest Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Jeg har iTalk large. Vurderer å gå ned til medium eller small men må gå gjennom litt og se hvor mye jeg egentlig surfer for siden det er det dyreste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå