Gå til innhold

Babysang og babyyoga i Rogaland?


LillaGorilla♥♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yogayoga på Løkkeveien i Stavanger har baby-yoga. Babysang finnes maaange steder. Sjekk med kulturskolen, frelsesarmeen og kirken som er nærmest deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått (og nå går mannen min og lillegull) på babysang på Byggeklossen Åpen Barnehage, Sandnes Menighetssenter. Veldig bra synes jeg. Selv om det er tilknyttet menighetssenteret, er det heldigvis ikke religiøse sanger. Dvs jeg har opplevd en gang at de sang "Min båt er så liten..."

Er på tirsdager kl 11.30, og koster 15 kr per pers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at Frelsesarmeen sin babysang i stavanger skal være veldig bra. Metodistkirken har babysang med babymassasje. Og imikirken har visst byens beste åpne barnehage. Mye kirkelig - jeg er ikke kristelig selv altså - bare så det er sagt. (MAO ikke meningen å drive propaganda). Æsj - nå kjenner jeg at jeg lengter "hjem" til stavanger.

Venninna mi på klepp st har gått på babysang på bryne, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar:)

Har googlet litt, men ikke funnet så mye info. Saken er den at jeg ikke har bil på dagtid, så jeg er avhengig av at det er gangavstand (Klepp), eller et sted som er lett tilgjengelig med tog/buss..

Sjekket Frelsesarmeen, ser ut som de har sang på torsdager, men finner ikke klokkeslett, så jeg har sendt dem mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...