Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 gjorde noe dumt idag.. kom over noen mail som samboer har skrevet. jeg har lenge visst at han har profil på utenlandske dating sider, det har han fortalt, og at han kun er ute etter vennskap. greit nok! Så idag så jeg en mail hvor det stod at han ikke var på utkikk etter en kjæreste nå..kun venner fra andre kanter av verden. Samtidig skriver han lenger ned i mailen at "maybe something more later" Uff, blir så lei meg når jeg leser sånt.. føler at man leker med farlig ild når man er inne på sånne sider.. bør jeg konfrontere han med det? alle har jo rett på privatliv, men for meg så er dette i grenseland.. noen andre synspunkter?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 bare konfronter han med det med en gang, ellers blir du bare gående å gnage på dette, og det vil sikkert merkes på humøret ditt, også buser du kanskje ut med det en gang dere krangler. Bedre å få det ut av verden med en gang, selv om du ikke har rett til å snoke i hans privatliv. Mulig han blir sur, men han har jo noe å forklare han også ..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 En har da ikke profiler på utenlandske datingsider for vennskap? Da er man vel på utkikk etter damer, det er jo det slike sider er for. Jeg hadde ikke syntes det var "greit nok" at min mann hadde profil på slike sider, og kom i kontakt med damer der i det hele tatt. Vil han ha venner, kan han finne dem andre steder enn der damer er på utkikk etter menn for dating og forhold;) Og det at han sier "maybe something more later" , betyr bare at han holder en/flere damer varme.
h2lita Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Han har mer å svare for en deg!!! Slike hemmeligheter har ikke noe i et forhold å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå