Gå til innhold

Søster som har mistet, fare for at jeg også kan miste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en søster som har mistet et par ganger, også min mor mistet når hun var gravid. Er det større fare for at jeg også kan miste? Er syv uker på vei idag, men klarer ikke helt å glede meg. Så redd for å miste.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ha en spontanabort er desverre veldig vanlig. det er ikke noe vi kan vite.. Det er vel naturen sin gang for å ordne oppi noe som ikke er levedyktig. Jeg har mistet 2 ganger, men gleder meg over graviditeten nå.. Vi får tenke positivt. Oddsen er god!

Skrevet

Jeg har aldri hørt at det å miste er arvelig. Jeg har en venninne som er godt over de "skumle" 12ukene nå og hun har ikke mistet, men søsteren hennes mistet 2ganger før hun fikk første sin.

Skrevet

Hei,

Jeg har spurt legen og sykepleiere om dette selv etter å ha mistet 2 tette ganger nå. Moren min opplevde det samme før hun fikk meg og min bror, men det er visst ikke arvelig og er helt,helt tilfeldig - det er i alle fall det de har sagt til meg.

Så nyt tiden og prøv å ikke bekymre deg for mye, lykke til :)!

Skrevet

Moren min har hatt 2 spontanaborter. Jeg har aldri hatt det,hvis jeg ikke har hatt det veldig tidlig å det har kommet med mensen.

Nå er jeg gravid med nr 3 og det er 3 uker til fødsel:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...