Gå til innhold

oppdatering fra i går ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det gikk fint :)

det var akkurat sånn som det var på sitt beste for 4 år siden. vi bare prata og prata og tullet og lo. og jeg forstår jo nå hvorfor det aldri har funket med de andre jeg har vært sammen med. hjerte mitt har jo vært hos han hele tiden.

men det er skummelt. for alt var så fint og jeg håper det vil fortsette å være fint, men på den andre siden kjenner jeg jo oss... hehe

men det var veldig godt å se at han også hadde følelser for meg enda. det trodde jeg egentlig ikke.

vi skal møtes igjen og jeg fikk "takk for en fin kveld" meld og allting.

jeg føler meg litt tom. sånn hva skjer nå liksom? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du informere meg om hva dette dreier seg om? ;) har ikke fått med meg noen ting jeg :)

Skrevet

Så hyggelig å høre!

(og jeg som egentlig lurte på om jeg skulle lufte tanken om å ta deg meg og prestentere deg for han første av de to jeg viste deg bilde av! og nå er du "opptatt"!Makan:p Hehe)

Jeg er superglad på dine vegne!

Skrevet

skal finne linken jeg ;)

Skrevet

Flotte damer fortjener flotte menn;)

(og dersom gårsdagens happening betyr han er klar til å bli som du vil han skal være så er det jo bare fantatisk! Spennende å se fremover!)

Skrevet

du er vel søt vel :)

ja, det er super spennende. for han er jo sånn som jeg vil at han skal være... hehe. bare han vil "noe mer" etter vært en bare å date. det har liksom alltid vært det som har vært problemet mellom oss. men kanskje det er lettere nå som jeg også har roet meg ned litt. håper det.

Skrevet

Av og til trenger ett par å være ifra hverandre over lang tid for å finne ut at de hører sammen. :)

Håper dere 2 finner utav det :)

Skrevet

ja det håper jeg også!

:)

Skrevet

så bra!!

enig med emma og adrian:)

og kanskje dere var sammen på feil tidspunkt? kanskje det er et mer rikitg tidspunkt nå..

det at begge har følelser for hverandre nå sier jo seg litt!

Da jeg var ca 4 år var mamma sammen med en mann, det ble slutt og så møttes de tilfeldig 11 år etterpå.. og nå er de gift og har vært gift i seks år snart:)

ønsker deg i hvertfall masse lykke til, og det var kjempe koslig å høre at dere koste dere.. Gjorde meg glad:)

Skrevet

så søt du er :)

ja jeg tror det var veldig feil tidspunkt sist gang vi var sammen. jeg var veldig rotløs og ung. viste ikke hva jeg ville med livet og hadde det ikke så bra. nå har jeg jo fått barn og roet meg ned masse.

jeg håper at dette går bra. det er veldig spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...