3SmåGull Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Hvordan kjennes rier ut?? Er de som sterke/vonde kynnere...?? Jeg har hatt sterke "menssmerter"/kramper - er dette rier??? eller kjennes riene i "hele" magen..?????
Gjest Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Rier øker i intensitet etterhvert...skal ikke være vanskelig å merke forskjell når riene setter i gang
♥2 små gull♥ Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Jeg er på slutten av svangerskapet med mitt 2. barn og har aldri opplevd kynnere, så jeg vet ikke hvordan det er. Men med min nr. 1 våknet jeg om natten av sammentrekninger i magen, varte 20-30 sekunder og kom med alt 5-20 min mellomrom, helt svake i begynnelsen. Men jeg skjønte fort hva dette var siden jeg var 3 dager over termindato. Utover natten og morningen ble riene sterkere og etterhvert så sterke at jeg måtte "holde meg fast" i sofakanten og ikke klarte å snakke eller konsentrere meg om noe mens de holde på. Ble også etterhvert regelmessige. Men allikevel tok det 19 timer fra vi kom til sykehuset til hun var ute (var lite å gjøre på avd. så vi fikk bli der i stedenfor å dra hjem igjen selv om jeg ikke var "ordentlig" i gang.) Hvis du er i tvil er det alltid best å forhøre seg med fødeavd. Ingen fødsler er like. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå