Gå til innhold

Oi oi oi,nå har jeg bestilt bryllupsinvitasjoner!!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke bestilt di ferdig laga,men sånn at jeg kan dekorere selv,og gjett om jeg gleder meg til å sette fingrene i det!! :D

Jeg er så ivrig at mannen snart blir gal hehe :P Han sier: slapp nå av du,er jo en god stund til! Men klarer jeg å bare la det ligge? Nope,for jeg vet hvor fort tia går! Plutselig er det kjempenærme datoen,og jeg ikke har laga de ferdig,...nei det kan vi ikke ha noe av :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da! Når er bryllupsdatoen? Jeg er egentlig ganske gifteklar sjøl, merker jeg, men vi klarer ikke bli enige om hvor/hvordan vi vil gifte oss. Blir egentlig ikke enig m meg selv, hehe. Så da ligge det bare på vent da. Men gleder meg til det skjer, etter 8 år sammen:) lykke til

Skrevet

Hehe,ikke før 18 juni 2011,MEN jeg trenger så lang tid jeg :) For det er mye som skal planlegges :) Skulle egentlig ønske jeg hadde råd til en sånn planlegger dame,får tippe lotto i kveld,sånn at jeg får råd til en sånn hehe.

For da flytter jeg datoen veldig nærme dagsdato hehe ;)

Jeg vil gifte meg NÅ!! (utolmodig av natur ;P)

Skrevet

du kommer til å være glad for at du tok deg god tid og gjorde mye selv i etter tid tror jeg.

for det er litt som julaften når man er barn. det blir ikke noe bra julaften om man ikke får tid til å glede seg og vente :)

også får du jo masse gode minner unner vei også.

det blir nok super bra skal du se :)

Skrevet

Ja tror nok og det. Vil heller ha god tid og kose meg med planleggingen fremfor å stresse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...