Gjest Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Har ikke bestilt di ferdig laga,men sånn at jeg kan dekorere selv,og gjett om jeg gleder meg til å sette fingrene i det!! Jeg er så ivrig at mannen snart blir gal hehe Han sier: slapp nå av du,er jo en god stund til! Men klarer jeg å bare la det ligge? Nope,for jeg vet hvor fort tia går! Plutselig er det kjempenærme datoen,og jeg ikke har laga de ferdig,...nei det kan vi ikke ha noe av
Gemini7 Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Så spennende da! Når er bryllupsdatoen? Jeg er egentlig ganske gifteklar sjøl, merker jeg, men vi klarer ikke bli enige om hvor/hvordan vi vil gifte oss. Blir egentlig ikke enig m meg selv, hehe. Så da ligge det bare på vent da. Men gleder meg til det skjer, etter 8 år sammen:) lykke til
Gjest Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Hehe,ikke før 18 juni 2011,MEN jeg trenger så lang tid jeg For det er mye som skal planlegges Skulle egentlig ønske jeg hadde råd til en sånn planlegger dame,får tippe lotto i kveld,sånn at jeg får råd til en sånn hehe. For da flytter jeg datoen veldig nærme dagsdato hehe Jeg vil gifte meg NÅ!! (utolmodig av natur ;P)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 du kommer til å være glad for at du tok deg god tid og gjorde mye selv i etter tid tror jeg. for det er litt som julaften når man er barn. det blir ikke noe bra julaften om man ikke får tid til å glede seg og vente også får du jo masse gode minner unner vei også. det blir nok super bra skal du se
Gjest Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Ja tror nok og det. Vil heller ha god tid og kose meg med planleggingen fremfor å stresse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå