Makko med to små gutter Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Noen som har en god oppskrift?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Liker denne 1 pk digestive og 150 g smør til bunn 1 pk kremfløte 1 pk gul gele, med 2,5 dl vann 1 pk philadelfiaost 1 pk rømme 200 g melis 1 ts vaniljesukker På toppen 1 pk gul gele med 5 dl vann
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 det er den jeg og bruker,... kjempe god... men jeg bruker bixit kjeks i bunn... kjempe godt-.--
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 og så bruker jeg gul gele inni, men kirsebær, bringebær eller blåbær oppå.. synes det er bedre...
herola Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Verdens beste og enkleste ostekake: Bunn: Knus 1 pk Gjende kjeks og bland med ca. 100 g smeltet smør - 2 pk Philadelphia ost og 3 dl melis blandes (ikke piskes) - bland så i 1 pk pisket krem fløte. - Legge dette over kjeksbunnen - 1 glass med Boysenbær syltetøy på toppen. Nydelig ostekake - som er veldig rask å lage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå