Gå til innhold

Enkel og god ostekake?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en god oppskrift?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker denne

 

1 pk digestive og 150 g smør til bunn

 

1 pk kremfløte

1 pk gul gele, med 2,5 dl vann

1 pk philadelfiaost

1 pk rømme

200 g melis

1 ts vaniljesukker

 

På toppen 1 pk gul gele med 5 dl vann

Skrevet

det er den jeg og bruker,... kjempe god... men jeg bruker bixit kjeks i bunn... kjempe godt-.--

Skrevet

og så bruker jeg gul gele inni, men kirsebær, bringebær eller blåbær oppå.. synes det er bedre... :)

Skrevet

Verdens beste og enkleste ostekake:

 

Bunn: Knus 1 pk Gjende kjeks og bland med ca. 100 g smeltet smør

 

- 2 pk Philadelphia ost og 3 dl melis blandes (ikke piskes) - bland så i 1 pk pisket krem fløte. - Legge dette over kjeksbunnen

 

- 1 glass med Boysenbær syltetøy på toppen.

 

Nydelig ostekake - som er veldig rask å lage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...