Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Ser de legger ut "ønskeliste-tråd" med hva de ønsker seg i den hemmelige pakken...noen beskriver ned til minste detalj, f.eks. "lysestaker til tynne lys, svart/grått metall"osv. Ha ha, hva med å kjøpe dette selv når man vet hva man vil ha, i stedet for å ønske seg det i en "hemmelig pakke" fra en fremmed...?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Fordi det er stas med pakke i posten?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Ja det greiene der forstår jeg meg ikke på..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Det er jo ikke hemmelige pakker da, det er hemmelig VENN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå