Gjest Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Hadde termin 1. september - og er nå på "overtid" !!! Fått time til overtidsvurdering den 15.september - skrekk å gru hvis jeg må gå SÅÅÅÅÅÅ lenge - føles ut som en evighet til akkurat nå :/ Andre som har time til overtidsvurdering - hvor mange dager etter termin har dere denne vurderingen?
koala Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Jeg hadde også termin 1. sept. og time hos legen på fredag 4. men hun regnet ikke med å se meg, men joda, jeg kom med like stor mage som før. Hun sa at egentlig skal man bestille overtidssjekk i 41.uke men hun trodde jeg kom til å føde i løpet av helgen så hun ville vrøye det litt. HVis ikke noe hadde skjedd til onsdag 9. skulle jeg komme inn for sjekk og få time til overtidskontroll. Så da regner jeg med det kan bli omtrent som deg. Jeg var litt betuttet når en venninne med termin 14 dager etter meg fødte på "min" termindag... Men så går det jo opp for meg etterhvert at det faktisk kan ta drøye to uker til, så det er best å ikke tenke så mye på det. Så nå har jeg begynt på vinduspussing i går, og når det er ferdig skal jeg vaske skapene på kjøkkenet osv. Men passer på å sove litt på dagen og hvile innimellom for man vet jo aldri hvordan natten blir En ting er i alle fall sikkert, ingen har blitt der inne til nå!
Tone 77,Bergen,fødte 190909 Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Hadde termin 3 september, dvs 2 dager over Sist fødte jeg 2 dager over, så krysser fingrene for at det blir snart Skal til vurdering på mandag 7 september... lykke til jenter, håper det ikke blir for lenge til... hilsen tone
3 jenter <3 Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Jeg hadde også termin 1.sept..men neida..her har det ikke kommet ut noen jente enda:( Skal hos legen på tirsdag, ønsker da å få ultralyd for å se at alt er bra der inne..nok fostervann osv..Jeg ble satt tilbake hele tre uker på ultralyd i forhold til min egne termin, så er litt bekymret. Går med på å bli satt tilbake to uker, men sliter med den tredje..så ifølge meg selv er jeg langt over tida..time will show!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå