Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Den gjengen som har reist rundt nå og plassert SYKE dyr hos oppdrettere sånn at de har fått noe å ta bilde av, og så anmeldt pels-oppdretteren til mattilsynet bryr seg ikke om dyr. Dersom du bryr deg om dyr, kjører du ikke rundt med syke dyr og plasserer dem sammen med friske sånn at alle kan bli syke. Nå ble de litt tatt på fersken i denne saken heldigvis. Greit at man ikke liker pels, pelsnæringen etc, men jeg nekter å tro at alle oppdrettere har syke sårete dyr. Den pelsen som blir på de dyrene blir av dårlig kvalitet og kan jo ikke brukes. Den type dyrevernere har vi ikke bruk for. Heller ikke de som tror de er flinke og slipper oppdrettsdyr ut i naturen.
Patetica fåkksi Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 -og vi snakker oooooooom....? Skjønner jeg går glipp av mye mens jeg Sydenerer. Synge værmeldinga - hæ? I natt drømte jeg at jeg skulle være statist / litt viktig birolle i Hotell Cæsar - OG JEG HAR ALDRI SETT DET ENGANG! Det begynte vel det året jeg flytta hit tror jeg.
Xempel Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 God, gammaldags juling skulle de hatt. De er ikke dyrevernere, snarere mindre begavet.
lilja70 Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Støtter at de er mindre begavede! Men fatter de ikke at om en næring skal bort, må dette gjøres sakte og med fornuftige midler? Så lenge det finnes et marked, finnes det en næring, så lenge ikke oppdretterne har bedre (økonomisk bedre) alternativer, kommer de til å drive med pelsoppdrett. Det er skikkelig ulogisk at noen som lever av at dyr skal ha fin pels tør å behandle dem så dårlig som det disse liksom skal ha gjort. Dessuten er det skikkelig stygg dyremishandling å sleppe dyr som har levd hele livet sitt i bur ut i naturen uten noen form for overgang. En sakte og trist død for de stakkars dyra. Det de såkalte dyrevernerne har oppnådd her, er at pelsoppdretterne har fått masse cred. Idioter!!! To skritt tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå