Nillo Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Var fint ferdig med de tre barna vi har, men nå er jeg altså gravid igjen... Det jeg lurer på er, hva slags bil kjører dere med fire barn?
Gjest Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Ang bil har jeg ikke peiling,ville bare si gratulerer!!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Heller ikke peilig på bil, men gratulerer :-)
Lykkepålandet Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Gratulerer! Av biler kan du hvertfall ha: Caravelle, Ford S-max, VW Touran, Chrysler voyager osv. Skriv inn på finn.no 7 seter og søk:)
Fire småtroll Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Gratulerer! Jeg har også fire barn og vi kjører Ford S-max, er kjempefornøyd. Vi har tre barneseter og en på pute i den pluss vogn, det går fint. Må ha skiboks hvis vi skal på ferie med det fungerer bra. Jeg ville ikke ha en så altfor stor bil, synes caravellen blir for stor å kjøre i parkeringshus, på vinterføre osv, så er kjempefornøyd med størrelsen på S-max.
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Gratulerer ) har bare 3,men har discovery 2 7 seter. veldig fornøyd m den
Nillo Skrevet 5. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2009 Tusen takk! Blir helt nervøs av hele graviditeten, men det går vel bra når vi får vendt oss til tanken. Har touran i dag med 7 seter, men får i alle falll ikke inn den store brio vognen vi har. Veldig synd, for er veldig glad i bilen vår. Har heller ikke peililng på vogner, men det fins kanskje mindre babyvogner... Har sett på s-max på finn, men vanskelig å se kor stor plass det faktisk er i bagasjerommet, når det ene sete er oppe. Hvilken vogn har du da kristin?
Fire småtroll Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 Jeg har Simo kombivogn og den går akkurat inn når det ene setet er lagt ned bak, da står vogna i kjøreretningen om du forstår, ved siden av den ungen som sitter bakerst. Vogna går ikke inn med alle setene oppe.
Fire småtroll Skrevet 5. september 2009 #11 Skrevet 5. september 2009 Veldig enkelt å legge setet opp og ned da, bare legger ned ryggen....
Nillo Skrevet 5. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2009 Det hørtes jo bra ut, simo vogn er vel ca like stor som brio vogn. Kan jeg spørre hvem som sitter bakerst. Har lurt litt på hva som er mest praktisk, med tanke på at en må vel legge ned sete i midtrekken for å få inn barnet bak..ble innviklet dette...
Fire småtroll Skrevet 5. september 2009 #13 Skrevet 5. september 2009 Det er faktisk ikke så ofte alle er med i bilen på en gang, men når vi er det sitter 8-åringen bakerst, 5,5-åringen sitter bak sjåføren (på et sånt pute+rygg sete) så det er det setet vi vipper ned når bakerste ungen skal inn. 2-åringen sitter i midten og babyen sitter bak på passasjersiden.
Nillo Skrevet 5. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 5. september 2009 Tusen takk for svar! Var noe sånt jeg såg for meg
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 5. september 2009 #15 Skrevet 5. september 2009 Hvis dere er fornøyd med Touran så ville jeg gått for storebroren til Touran, Sharan! Den har vi, kjempefornøyde!
OleMari Skrevet 5. september 2009 #16 Skrevet 5. september 2009 Gratulerer!! Vil anbefale Caravelle, den er kjempe god å kjøre, virker mye mindre enn den ser ut som. Stødig og god på vinterføre, god oversikt og god plass til alle +bagasje, ski osv. Har kjørt sharan på jobben, syns ikke den er noe særlig på vinteren, spes ikke med litt slaps (litt "kjelke-feeling"), men god oversikt og god plass i den. Touran syns jeg er trang baki.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå