Kari-mor :) Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 hvordan kan jeg få snudd det da? Hun våkner annenhver time ca, tar ikke smokk, så jeg "må" gi pupp for å få henne til å sove igjen... Hun er 4,5 mnd og får en full porsjon grøt + pupp før hun legger seg. Noen tips/råd å komme med?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Min første tanke når jeg så overskriften var grøt, men det gjør du jo. Du klarer ikke putte inn litt ekstra måltider på dagen da, hvis hun våkner pga sult? De skal jo ha et visst næringsinntak i løpet av døgnet, og tar det igjen på natta hvis de ikke får nok på dagen. Hvis det ikke er pga sult, men pga kos og nærhet så sa hs her at man først prøver smokk hvis de tar det, eller rett og slett så må far ta seg av nattoppvåkningene (hvis far er inne i bildet da) sånn at de skjønner at det ikke blir noen pupp å få. Mor legger seg evt at annet sted sånn at far bare kommer inn et par ganger når babyen ER sulten. (for det er vanlig med 1-2 nattmåltider). Det behøver ikke ta mange nettene før det er mer sammenhengende søvn. Håper du fikk litt hjelp da Vi hadde også masse oppvåkninger et par uker nå, men det ordnet seg når han begynte å få grøt på kvelden i tillegg til 2 stk pupp før sengetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå