Blomsterenglene Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Etter min mening, og noen andres, så er magen min litt for stor til å være 4 uker på vei! Altså, jeg har skikkelig gravid mage alt! Hva kan det komme av? Jeg er usikker på min siste mens. Men jeg tror det var 10 August! Men det som også er, at den gangen og gangen før, så blødde jeg utrolig lite, i forhold til det jeg pleier. Sånn type en til to dager.! Og det har pleid å vare i 4 dager.! Jeg har lest at man kan blø litt rundt den tiden man egentlig skal ha mensen pga at egget fester seg osv. Så da tenker jeg, er jeg lenger på vei enn det jeg tror jeg er, eller er det flere der inne? Jeg har ogå følt bevegelser i magen, men det kan jo bare være luft og innbilning også! Så tenkte jeg kanskje skulle kontakte legen eller jordmor for en sjekk.. Eller, tror dere de kommer til å finne ut noe? Jeg har vangerskapskontroll time hos legen 7 Oktober.! Men det er for lenge å vente synes jeg.!
2smågull Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 du kan jo be om å få en tidlig ul-time..
Blomsterenglene Skrevet 5. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2009 Ja, men er litt redd for at det er altfor tidlig og at vi da evt ikke ser kjønnet.. For det vil vi veldig gjerne vite! Er det ikke bare en ordinær UL vi får da?
mamma >to gull Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Hvis det viser seg at du ikke er lenger på vei så vil de ikke se kjønnet på den tidlig UL nei, men det var vel ikke det som var poenget?!var det ikke for å se hvor langt du var på vei da? Kjønnet vil du jo få vite på den ordinære UL i oktober:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Gjør det noe om du ber om en ultralyd nå da? Selvom du ikke får se kjønnet.. Du skal jo på ordinær ul uansett..
Blomsterenglene Skrevet 5. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2009 Jepp.. Men hvordan blir det da a? Får jeg to ultralyder da eller, om jeg ber om en tidlig? Eller må jeg evt betale for en senere da?
Mrs. Bouquet Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Er det tidlig i svangerskapet vil de jo ikke kunne utføre en vanlig kontroll av fosteret og da får du ny time, dessuten sier de at regne ut termindato blir riktigst mellom uke 15 og 19 så da får du vel komme rundt de tidene der uansett.
Ninemi Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Du kan få en tidlig ul nå for å bestemme termin. Også får du den ordinære ul senere. Trenger ikke betale for den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå