Blomsterenglene Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Etter min mening, og noen andres, så er magen min litt for stor til å være 4 uker på vei! Altså, jeg har skikkelig gravid mage alt! Hva kan det komme av? Jeg er usikker på min siste mens. Men jeg tror det var 10 August! Men det som også er, at den gangen og gangen før, så blødde jeg utrolig lite, i forhold til det jeg pleier. Sånn type en til to dager.! Og det har pleid å vare i 4 dager.! Jeg har lest at man kan blø litt rundt den tiden man egentlig skal ha mensen pga at egget fester seg osv. Så da tenker jeg, er jeg lenger på vei enn det jeg tror jeg er, eller er det flere der inne? Jeg har ogå følt bevegelser i magen, men det kan jo bare være luft og innbilning også! Så tenkte jeg kanskje skulle kontakte legen eller jordmor for en sjekk.. Eller, tror dere de kommer til å finne ut noe? Jeg har vangerskapskontroll time hos legen 7 Oktober.! Men det er for lenge å vente synes jeg.!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 For å finne ut om du er lengre på vei eller om det er flere enn en der inne må du vel ta innvendig UL for å måle lengden på fosteret eller for å se om det er flere der inne. Så hvis ikke jordmor eller legen din har UL apparat, må du heller få henvisning til gyn som har det.
Expat Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Det finnes en ny digital graviditetstest som estimerer "uker på vei". Hcg nivå kan legen ordne og. Selv kjøpte vi oss en kjapp ul på privatklinikk. Var også overbevist om en mnd mer eller minst to inni der. Var ikke det...
Blomsterenglene Skrevet 5. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2009 Hvor mye kostet sånn på privatklinikk da Expat?
Blomsterenglene Skrevet 5. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2009 Ahaa=) Takk for svar.! Ringer hvertfall lege eller jordmor til mandag o hører litt!
♥2 små gull♥ Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Jeg betalte 900 kr. for privat ul. Tror det ligger rundt der hos de fleste, 800-1200 et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå