mamma >to gull Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Sambo har endelig en lørdag fri..Blir nok en tur på storsenter & kanskje handle litt:) Så leke litt ute på lekeplassen før vi spiser grøt som fast på lørdager:) Håper gubben kan få på plass noen nye lamper vi har kjøpt og kanskje,det hadde vært fint! Ha en fin lørdag alle sammen:))
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Det hørtes koselig ut da =) Idag kommer mamma og pappa en tur.. Pappa og mannen min skal begynne i 2.etg som vi skal innrede.. Mamma og junior skal være med meg ut på shopping.. Dvs de skal være ute og leke mens jeg og ei venninne shopper.. Så i kveld får vi besøk av et vennepar =)
Blomsterenglene Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Jeg og Junior er hjemme alene i dag, så tenkte vi skulle ta en tur til Mamma eller noe! Også skal jeg hente sprinkelsengen jeg har kjøpt!=)
2smågull Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 første planen min var å sove til halv 9. men det skar seg visst..barna mine står ikke opp så tidlig ellers i uka,men på lørdag må vi jo opp tidlig :-/ så skal eldste til bestemot og bestefar. og minsten og jeg skal på en liten togtur
mamma`n te Kaja Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Foreløpig er jeg bare trøtt, så først skal vi ha en rolig morgen helt uten stress Tenkte kanskje å gå oss en tur på loppemarked som skal være på en skole i nærheten her i dag.. og kanskje en tur på biblioteket etterpå.. Ser ikke ut som været har tenkt å vise seg fra sin beste side her i dag Vi må også ut å kjøpe gave til farmora til tuppa som har bursdag i morra... Hva jeg skal gjøre i kveld vet jeg sannelig ikke...
Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Om 1 time drar jeg på spinning og vekttrening med ei venninne mens mannen er hjemme med barna : ) Så skal vi enten besøke mannens søster med familie eller på en sånn dyredag rett i nærheten. Ikveld blir det mannen,sofaen og meg : )
celodi Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Jeg og gutta er hjemme alene. (gubben og snuppa er utenbys,snuppa kjører crossløp i dag ) Vi skal på shopping med mamma og pappa og bare kose oss I kveld kommer de andre hjem,så da skal vi lage en god middag og se GP jr
rl84 Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Me har ein rolig start på dagen her.. Hu skal te pappen sin på øvenatting for første gang i dag, han henter hu i 2 tida... *kvir meg litt* Eg skal på innflyttnings fest til eit vennepar, usikkert om eg skal ha meg eit par øl eller ikkje..
Tøysetipp Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 Vi skal på aktivitetsdag med min søster og nevø og senere er vi bedt på middag til mine fadderbarn m/familie. På kvelden skal arvingen og ei venninne se på GP junior og har bestilt kakao og smågodt til. Jeg tar meg nok en kald pils til:-p
nick_342104 Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 Etter en rolig mårran skal vi besøke mamma på sykehuset. I ettermidag/kveld skal jeg på jobb. Ellers ei rolig helg.
Snakkelittmeddeg Skrevet 5. september 2009 #11 Skrevet 5. september 2009 En rolig formiddag her og.. Skal på Hordalands sterkeste mann kl 14.. blir litt rydding i skap før den tid ) Kanskje Og i kveld blir det roooolig.. Skal gjøre lekser :/
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. september 2009 #12 Skrevet 5. september 2009 Har hatt en rolig morgen til nå. Er straks på vei ut dørene.. Må handle litt.. Senere skal vi i bursdag til tippolemoren til jenta mi.. Og ikveld skal vi i bryllupsfest.. Travel dag, kan en si! :-)
Kaffemocca Skrevet 5. september 2009 #13 Skrevet 5. september 2009 Er på jobb nå. Når jeg er ferdig kommer jeg hjem til fårikål, lørdagsgodteri og tvkos:-))
ippemo får augustbaby Skrevet 5. september 2009 #14 Skrevet 5. september 2009 Ungene skal i bursdagsbesøk til naboen, vi benytter de to timene til å handle og vaske huset. Ellers ingen planer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå