Gå til innhold

Ullundertøy og andre klær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer ullundertøysesongen seg...

Vil at barna skal se "kledd" ut med ullundertøyet sitt- så trenger litt klær som passer til, er lei joggebukser fra hennes og maurits som får kne med en gang- eller at unga bare løper rundt i longsen..

Spesielt til ei frøken på fem er dette litt utfordrende- hun vil nemlig ikke gå i "vanlige" jogebukser.

Tips til butikker/merker som har noe kult og behagelig som ikke blir trangt med ull under???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi har på ullundertøy så pleier hun som regel å ha på kjole (da hun strålende fornøyd, og det er enkelt å ta av når de skal ut).Om hun ikke har på kjole, så har hun på seg Janus Prinsesseull joggedress.

Skrevet

Ser mangen jenter går i kjole. Kjøpte en skogstad "joggebukse" til gutten min nettopp. Den er litt foret og holder fasongen.

Skrevet

kjole over er jo ett godt tips da:) jeg liker ikke joggedresser.

jeg bruker en del thigts til jenta mi. (ikke sånn åletrange altså) kjøpte en fin på hm nettop som ser ut som den er strikket i flette mønster. skal ha flere av den typen. er også på jakt etter sånn ribbastrikka smale bukser så hun kan bruke under kjole\tunika eller uten.

Skrevet

Her bruker vi stort sett skjørt eller selekjoler over ulltøyet, hele vinteren gjennom :) Til minstemann aner jeg ikke hva vi skal bruke enda, siden han bare er 8 mnd...blir vel en velourbukse fra Lindex tenker jeg ;)

Ellers så liker vi godt velourbuksene fra Småfolk også.

Skrevet

Bula har en del fint.

Ellers passer jeg på å alltid kjøpe ufrede bukser til gutta, og gjerne jeans i tynt stoff med ribb i livet. Den er like komfortabel som er joggebukse - men ser mye penere ut.

Jeg like ikke joggiser eller collage klær i det hele tatt -så dette er en grei løsning.

Og så går de med strikka vester eller vest i ullfilt over tynn gengser. Det varmer - men de slipper klumpete armer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...