Gå til innhold

Hva er vitsen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så oppgitt, hva er vitsen med å poste på facebook at jeg er gravid 2 sekunder etter jeg har fortalt det? Ja det er offisielt, men det er ikke dermed sagt at alle på facebook trenger å vite det.. Vil jeg fortelle det til alle på facebook gjør jeg det vel selv. Dessuten rekker jeg ikke fortelle det til alle min nærmeste i løpet av 5 min, og da er det ikke morsomt at de får vite det via facebook.Blir så oppgitt over noen folk, noen tenker bare ikke, flere i samme situasjon? Måtte bare få ut frustrasjonen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke oppgitt på folk, det er facebook som ikke er bra !!!

Skrevet

Huff.. ikke bra..Lite oppegående venner?

Skrevet

Jeg hadde blitt sur rett og slett om noen gjorde det mot meg!! Er ikke deres sak å fortelle verden at du er gravid vel! Send en melding til vedkommende du og be h*n slette det,for du vil selv fortelle folk den gladelige nyheten....

Skrevet

syns jo det var litt drøyt ja....

Skrevet

Jeg fikk heldigvis slettet det selv, og hun får ikke mulighet til å "poste" mer på min wall for å si det sånn..

Skrevet

Noen tenker seg bare ikke om, trist!

Skrevet

Fy søren jeg hadde blitt irritert!

Skrevet

Drøyt! Hadde ikke latt henne få tilgang til wallen mer nei..

Skrevet

Noen ganger gjør man ting fordi man ikke tenker seg helt om. Du har sikkert også gjort noen brølere i livet? Det er sånn som skjer innimellom;)

Skrevet

Jepp, opplevde at noen gjorde dette før det var offisielt, fordi jeg ikke sa ifra om det ikke var offisielt.

I mitt hodet tenkte jeg at det var logisk å ikke poste noe på facebook, eller si det til andre, før man var i 2. trimester, og før den som er gravid selv har offentliggjort dette på facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...