Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Blir så oppgitt, hva er vitsen med å poste på facebook at jeg er gravid 2 sekunder etter jeg har fortalt det? Ja det er offisielt, men det er ikke dermed sagt at alle på facebook trenger å vite det.. Vil jeg fortelle det til alle på facebook gjør jeg det vel selv. Dessuten rekker jeg ikke fortelle det til alle min nærmeste i løpet av 5 min, og da er det ikke morsomt at de får vite det via facebook.Blir så oppgitt over noen folk, noen tenker bare ikke, flere i samme situasjon? Måtte bare få ut frustrasjonen
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Jeg er ikke oppgitt på folk, det er facebook som ikke er bra !!!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Huff.. ikke bra..Lite oppegående venner?
Gjest Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Jeg hadde blitt sur rett og slett om noen gjorde det mot meg!! Er ikke deres sak å fortelle verden at du er gravid vel! Send en melding til vedkommende du og be h*n slette det,for du vil selv fortelle folk den gladelige nyheten....
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 syns jo det var litt drøyt ja....
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Jeg fikk heldigvis slettet det selv, og hun får ikke mulighet til å "poste" mer på min wall for å si det sånn..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Noen tenker seg bare ikke om, trist!
thea - M har gull i gulping Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Fy søren jeg hadde blitt irritert!
julie100 Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 Drøyt! Hadde ikke latt henne få tilgang til wallen mer nei..
Gjest Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 Noen ganger gjør man ting fordi man ikke tenker seg helt om. Du har sikkert også gjort noen brølere i livet? Det er sånn som skjer innimellom;)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #11 Skrevet 5. september 2009 Jepp, opplevde at noen gjorde dette før det var offisielt, fordi jeg ikke sa ifra om det ikke var offisielt. I mitt hodet tenkte jeg at det var logisk å ikke poste noe på facebook, eller si det til andre, før man var i 2. trimester, og før den som er gravid selv har offentliggjort dette på facebook.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå