Gå til innhold

Hva ville du foretrukket at mannen din var av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

veldig rotete av seg eller veldig ryddig.

Da mener jeg over middels rotete. Og over middels ryddig. Sånn at han retter på plantene og tørker støv i hyllene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig ryddig.

Verste jeg vet er slabbedasker som tror ting rydder seg selv. Hadde klikket i vinkel daglig om jeg bodde sammen med en rotekopp.

Skrevet

Er det virkelig noen som kommer til å svare veldig rotete? :-O

Skrevet

Veldig ryddig. Det hadde vært fint med selskap når jeg tørker støv i hyllene og retter plantene.

Skrevet

Jeg syns jo rotet er behagelig å leve med, siden jeg er rotete selv. Mindre ryddestress.

Mannen min er nok mer ryddig enn meg og selv om det er mindre avslappende, så ser jeg jo fordelene med at vi ikke er like rotete begge to.. :)

Om jeg klarte å forklare hva jeg mente da..

Skrevet

Prøvd begge deler, og skal man dømme KUN etter den egenskapen ville jeg tatt "veldig ryddig" hvilken dag som helst. Husker jeg irriterte meg grønn over å bli tørka støv av når jeg satt og koste meg i godstolen (seriøst, han flytta på meg med makt for å rydde rundt meg og under meg), men nedturen er stor til å bo sammen med en som oppriktig tror at oppvasken setter seg i oppvaskmaskina selv og at det er helt ålreit å ikke flytte de rene og ferdigbretta klærne sine fra senga og inn i skapet før man legger seg (på dem og dermed velter dem på gulvet).

Men når det er sagt, så har rotekoppen nok av gode sider til at jeg beholder'n lell... :) I motsetning til han med støv på hjernen, som i grunn ikke var godt for så mye mer enn å rydde etter meg :P

Skrevet

Hehe, det var et slit å være sammen med eksen for han hadde det så uryddig.

Jeg er rotete av meg selv, men jeg rydder i det minste så det ikke blir alt FOR ille.

(etter en tid... ;o) )

Samboeren min får jeg innimellom FNATT av. Det første han gjør når han kommer hjem fra jobb er å rydde. Uansett om jeg rydda når jeg kom hjem. Ser han en penn som er på feil plass, rydder han den bort. Jeg får seriøst fnatt!

Men, så slipper jeg å gjøre så mye selv da.... Hehehee ,o)

Jeg er ikke såå slem ;o)

Men, det å bo med en mann som hjelper meg å rydde, som kan vaske, som kan tørke støv (eller mer sjeldent AKKURAT det), en som kan ta klærne og henge opp ++ er deilig.

Vi klarer faktisk å fordele oppgavene - noe som ikke var lett med han som var uryddig. Der måtte jeg ta alt uansett. Og det er mer slitsomt i lengden.

Skrevet

Han er middels rotete og drømmer ofte om hvor deilig det ville vært om han var det motsatte.

Skrevet

Ryddig uten tvil! Jeg får fnatt når det er rotete, det stresser meg. Mulig jeg burde senke krava litt men:-p

Skrevet

ryddig:) jeg blir veldig stresset av rot og trives rett å slett ikke. så når han er hjemme stresser jeg veldig kjenner jeg selv om d er MYE stress når han er borte store deler av året også.

Skrevet

det spørs. jeg vil heller ha en rotete mann en en som "rakker" ned på at jeg er mer rotete en han.

men om han hadde vært ordentlig mann så hadde han jo ikke brukt det mot meg, så da kan han godt være mer ryddig.

Skrevet

Jeg vil ha en som er mer ryddig!

Hehe...

(for han jeg har nå er et rotehue akkurat som meg og dersom begge "går lei" så blir det jo fullstendig kaos her hjemme!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...