lykkelig tobarnsmamma Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Hei, vi vurderer ny barnevogn til nummer to, står mellom Simo, Brio eller Emmaljunga. Er det noen av dere som har dratt til Sverige for å kjøpe en av disse vognene? Hva betalte dere da - og hvilken butikk handlet dere i?
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Hei:) Vi kjøpte vår Emmaljunga på Babyshopen i Strømstad for ca 2 mnd siden. Jeg husker dessverre ikke navnet på modellen, men dette var en kombivogn som var kjempe praktisk og grei Vi betalte vel ca 4.500,- NOK. Jeg mener at vi sparte en god del penger på dette Vi sjekket også priser/vogner på Norby senteret før vi bestemte oss, men vi endte med å reise tilbake til Strømstad da det for det meste var trehjuls vogner på Norbysenteret (noe jeg personlig ikke ønsket). Lykke til!
Moden fersking Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Sjekk også denne butikken, selv om dere må dra litt lenger (like ved Uddevalla): Beginners, Överby Köpcenterm Trollhättan, tlf. 00 46 520 97040. Ikke verdens beste nettsider de har, men du finner hvilke merker de fører (Brio og Emmaljunga av de du nevner) og lenker til annonser de har på Blocket (Sveriges finn.no, det ligger priser på nye vogner her også fra diverse butikker, se under fliken foretak): http://www.beginners.se/. Jeg har hatt stor nytte av å gå inn på de ulike produsentenes hjemmesider, synes det er lettere å se hvordan de ulike vognene er. Lykke til!
luftbobler Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Kjøpte emaljunga "edge duo" på Kattis babyshop. Betalte ca 7000 svenske (en god del mindre i NOK mtp valuta) for en 2010 modell i slutten av juli. Med på kjøpet da fikk vi exclusive stelleveska (koster vel rundt 1000 lappen her hjemme), vognleke (som egentlig kosta rundt 100kr), to ekstra trekk til babybjørnen som vi hadde kjøpt i samme butikk samt en godt avrundet (nedover) totalpris på alt vi handlet der. (Svigers gikk litt amok med klær og annet utstyr...)
Jente 25.11.09?? Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Hei Vi har kjøpt Emmaljunga Nitro City og betalte 7390 svenske kroner hos Kattis i Strømstad. Da fikk vi med citybag, stelleveske, fottrekk til citybag og sportsdelen samt en liten bamse til å henge på vognen. Tror vi endte på 6200 norske kroner med kursen. Vognen koster 5500 kr, citybag 1800-1900 kr, stellebag ca 800 kr hos simobutikken, så har alt i alt komt bedre ut av det:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå