Gå til innhold

Vil gjerne høre deres mening om navn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror vi nærmer oss et navn til vesla vår, men veldig usikker.. Storebror heter Loke og navnene vi vurderer til lillesøster er Lykke og Leah. Har fått noen kommentarer på at Lykke er for likt Loke, og det var i utgangspunktet favoritten, så nå er usikkerheten større igjen. Hva ville dere valgt? Andre forslag, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes Loke Og Leah er pent sammen:)Loke og Lykke syntes jeg blir for likt...Vansklig og si sammen etter hverandre,hvis du skjønner ...

Gjest ~Gravida~ Uke 38
Skrevet

Loke og Leah passet fint sammen. :) Men ikke Lykke,ble for likt.

MEN,hadde jeg vært dere så hadde jeg gått for det navnet dere likte best. ;)

Skrevet

hm, hvor har du tatt navnet Loke fra? liker det godt, det er jo ikke veldig vanlig, Leah er også ett flott navn og de passer godt sammen, selv har jeg stian og sara og aner ikke hva jeg skal bruke på nummer tre, men hadde håpet på noe i s duren der også=)

Skrevet

Synes dere skal gå for d navnet dere selv liker best! Lykke er veldig fint!

Blir litt like navn ja, men d er jo to litt sjeldne navn. "Alle" heter jo Leah for tida:)

Skrevet

Tihi, jeg og sambo har en enighet om at hvis vi noen gang får tvillinger, gutt og jente, skal de hete Lykke og Loke :)

Skrevet

Syns at Lykke er et nydelig fint navn!!

Ser ikke problemet med Loke & Lykke :0)

Nydelige navn som de ikke deler med "alle andre"

Skrevet

Jeg synes Lykke og Loke blir veldig likt. Leah er fint, men fra en veldig annerledes navnetradisjon. Selv ville jeg nok valgt noe norsk/norrønt til nummer to også, men det blir jo en ren smakssak selvsagt.

Sigyn, Astrid, Ingrid, Sigrid, Ragnhild, Idun osv. er fine norrøne jentenavn.

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger alle sammen... Plutselig datt et nytt navn ned i hodet mitt, og pappan syns heller ikke det var så værst... (Han er så vrang altså, liker nesten ingen ting). Hva mener dere om: LILJA ? Loke og Lilja går vel bra?

Skrevet

Lilja er også kjempefint, bortsett fra at det minner meg om den filmen Lilja 4ever...

Skrevet

Lilja er fint, og høres mindre eksotisk ut enn Leah sammen med Loke.

Skrevet

Stemmer på Lykke eller Lilja, Loke er ikke så vanlig, mens det er veldig mange som heter Leah for tiden...

Skrevet

Masse fine navn her :) Men hvis dere er ute etter flere norrøne navn synes jeg Vilde er et fint navn som også passer med Loke.

Skrevet

jeg synnes loke og lykke lyder veldig fint sammen jeg , begge er nydelige navn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...