Gå til innhold

Andre her som er varme og svetter mye..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeeez, jeg er aå varm og svetter som en gris føler jeg.... Spesielt idag bare jeg trødde inn døra på jobb så begynte jeg å svette!

Om det er slik det er å være i overgangsalderen også så la meg aldri komme dit, haha :P

Liksom føler jeg blir så klam og svett nedentil spesielt( uugh ja...), mer en normalt. Er det bare meg ?

Er 23+0 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Nei du er ikke alene om å svette mye. Er 18 uker og svetter hele tiden, og har gjort det en sstund nå. Gleder meg faktisk til det blir litt kaldere ute:)

Skrevet

Helt enig, blir nesten itrritert når sola skinner.. samtidig er det helt fælt å si... Takler utrolig dårlig varme.. er 15+4.... =) gler meg til deilig høst og vintervær..Da kan solen vere fremme så mye den vil..=)

Skrevet

Ja samme her. Svetter som en gal. Håper det gir seg eller som dere sier, at været blir kaldere. Har hodlt meg inne på alle varme dager ...

Skrevet

Hei!

Jeg har plutselig blitt mye plaget med svette... Har aldri hatt svetteproblemer før, men nå har jeg nesten konstant svetteringer under armene, uansett tempratur og aktivitet. Kan sitte helt stille, og *poff* der er de gitt! Litt plaget med lukt også.. Bruker deo og dusjer som vanlig, men lukta sitter der :( Verste er at det sitter igjen i t-skjortene selv etter vask... At lukta kommer tilbake nesten rett etter jeg tar den på meg, selv om armhulene er luktfri...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...