Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg har ikke vært her så lenge og jeg må si at jeg er overasket over mange sin mangel på folkeskikk her inne. Man skulle nesten tro at man var i barnehagen igjen! Det er frekkas-svar, nesevishet, kalling og nebbete innlegg. Hva med å vise litt folkeskikk og "snakke" til folk på en skikkelig måte? Det er lov å være uenig og det er sunt med en frisk debatt, men som voksne mennesker vi er så må det være mulig å kunne diskutere saker og ting på en saklig måte?! Takk for oppmerksomheten.
danieI Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 er unger i bhg frekke, nebbete og nesevise?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Ikke riktig så ille som enkelte her inne
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Hvem er frekk? Nysgjerrig!!! Link?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Uannsett hvilket innlegg man legger inn på Anonym får man frekke svar synes jeg... Skjønner heller ikke vitsen med å oppføre seg slik... Men men.. Noen får vell utløp for litt aggresjon her kanskje...? Lett når man kan gjemme seg bak "anonym-knappen"... Men det skal også være sagt at enkelte innlegg som legges inn her tror jeg er ute etter å provosere...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 SÅ enig med deg, 23:39! En hel del svar her på nettstedet går ut på å vise for alle og enhver hvor LITE vett og folkeskikk man selv besitter. Og ord som "saklighet" og "debatt" er ukjent for en del av brukerne. For dem er det "utskjelling" og "skrike høyest" som gjelder. For endel lever tydeligvis i den tro at vinneren av enhver "debatt" er den som klarer å skrike høyest og tømmer ut av seg mest edder og galle....
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Jeg kunne ikke vært mer enig med deg HI. Synes tonen her inne er sjokkerende. Det første svaret/kommentaren du fikk er jo bare et super godt eksempel. DET er skikkelig barnehagesvar.
It's all about me Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Det er alltid noen som skal tøye grenser og morer seg over reaksjonene. Og så er det alltid noen som skal lage egne innlegg om hvor stygge noen er i ordbruket. Da får jo første gruppe det akkurat som de ønsket og fortsetter i det uendelige. Det er som å si til et nysgjerrig barn at den ikke skal se inni det skapet.... Ved å gi blaffen er ting ikke like spennende lenger og det spennende ved tingen vil etterhvert dø ut.
☆lieela Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 Vi skulle hatt en "drittslenging" side..hehe, er altfor mange frekke kommentarer her inne. Tror muligens folk hadde vært mer forsiktig med hva de skrev om anonymknappen ble borte..genrellt burde folk være litt hyggeligere. Nekter å tro at enkelt hadde vært like frekke om man møter dem på privat plan..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 HI: Hva mener du med å slenge dritt om barnehager? Der jeg jobber er det ikke mye frekkas-svar, nesevishet, kalling og nebbete innlegg. Som de barn og mennesker de er, de som går i barnehagen, klarer de fint å diskutere saker og ting på en sakelig måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå