Gå til innhold

symtomer og kjønn... Hva er deres erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 barn fra før og er gravid igjen nå... Husker sikkert ikke alle symtomer siden barna min er 6 og 7 år gamle.

Men husker at med datterm min som er elsdt så fikk jeg skikkelig såre brystvorter og merket det først på puppene,ellers så var jeg kvalm og trøtt/sliten mye. Andre gangen da jeg fikk sønnen min så husker jeg at jeg var mye piggere enn første gangen. ikke like kvalm og sliten...

Men tenker jo at det kanskje er fordi det er anderledes med første barnet enn andre??

Denne gangen så merket jeg først at jeg var kvalm,og etter at jeg ikke fikk mensen da jeg skulle så tok jeg tester som var positive:) De siste dagene nå så har jeg kjent stikking og strekking på sidene, ... Det husker jeg ikke at jeg har hatt før men...Er litt kvalm og svimmel men det er vel sånn det skal være;)hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist graviditet, som var min første så fikk jeg jente.

Visste ikke at jeg var gravid. Begynte med at når jeg skulle drikke Pepsi Max (som jeg elsker), så trodde jeg det var noe galt med brusen, siden den smakte ikke Pepsi Max. Så kom kvalmen.. Puppene ble ekstremt ømme også.

Da var jeg vel 6 eller 7 uker på vei.

Denne gangen som merket jeg at det stakk i magen og puppene. Og at jeg er litt mer hormonell. Ikke så veldig enda, men plutselig griner jeg av typisk gledes utbrudd som er på tv. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...