Mammas lille gullgutt Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Har lyst på ReimaTec mod. Edward til min lille på 11 mnd, men tenker da at det hadde jo vært deilig å få den til å vare to sesonger.. Strekker han seg som ett udyr, skjønner jeg jo at det ikke går, menmen ;-) Han bruker str. 80 nå, hva ville dere satset på i str. i såfall?
Gjest Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Bruker han 80 i klær ville jeg kjøpt en dress i 80. De minste drukner jo ellers..... max 86 hvis han er lang i ryggen.
Mammas lille gullgutt Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Han er en stor gutt, lang plugg Tror du dressen vil passe neste vinter også da, hvis jeg satser på str. 86?
Gjest Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 man kan aldri vite, men de baggy dressene er store. Min 3 åring som bruker 98/104 i klær har fått en baggy reima i 98.... og den er mer enn stor nok.
Mammas lille gullgutt Skrevet 4. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2009 Ja, en veit jo aldri.. Hmm.. Takk for hjelp!
Mrs. Bouquet Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Jeg tviler på en dress som passer i år passer til neste år når han er så liten. Har inntrykk av at mange ikke tar hensyn til at dressen skal ha god plass til at den ikke strammer over rygg og rompe når de bøyer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå