Forglemmerei Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Mye greier som kom opp å ting å følge med.Grafikken,den hakket spesielt når dem løp å dem gikk mere stivt enn i sims2.Jeg måtte avslutte i går sims2 pgr den var ikke kompatibel eller hva det nå heter til denne bærbare pcen så derfor måtte vi kjøpe sims3 til meg å jeg er skuffet å lei meg.Gir det maks en uke så orker jeg ikke mere. Noen andre som også har følt å hatt det slik med sims3?
Mamma mjaua Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 ts3 funker helt fint, jeg ble avhengig, syns det er mye kulere enn ts2 (jeg har alle utgivelsespakkene i ts2). du oppfyller sikkert ikke systemkravene man må ha for å spille ts3. Ja, jeg har mye fritid når sønnen min sover og jeg er alene, kos med ts3 og dib da hehe
Forglemmerei Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Min kjære sier nå det å han har finjustert grafikken å oppløsningen,men i sted da jeg skulle bare trykke på noe åsså ble skjermen svart åsså slo hele pcen seg av,det er vell ikke normalt vell? Da må det være noe gale,men hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå