Gå til innhold

jente eller gutt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke kjønn, men skulle ønske jeg visste ;-) Det blir spennende. Jeg skal på UL på onsdag, er da 13+4...men de kan vel ikke se noe da? Er litt usikker på hvorfor jeg skal til UL så tidlig, men slik legen min sier det er det for å finne termin... Lang historie kort : vi var litt usikre på hvor langt jeg var, var på UL, gyn sa 7+1, legen sa at han ikke stolte på det, og dermed skal jeg avgårde igjen...for all del, tar gjerne en ekstra UL for å se at alt er ok jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet ikke 100% sikkert, men selv tror jeg det er jente, den kinesiske kalender sier jente, jeg har jente fra før og kaller allerede babyen for jentenavnet det skal få. Blir nok en stor skuffelse om UL viser gutt i 18. uke :-) Min samboers famile har stort sett bare fått gutter, han har brødre, nevøer, onkler og fettere, få jenter på siden, så her er det stor spenning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intuisjonen sier gutt, men det kan hende bare er fordi jeg mest ønsker det. Vi har flest gutter i vår familie, så gutter er det jeg kan best fra barnepass. Sambo har ei jente fra før og det er flest jenter i hans familie, hans intuisjon sa også jente. Men jeg tror kanskje jeg har klart å omvende han, og han meg litt, nå er vi i like vis begge to... Dog en knapp på gutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intuisjonen sier gutt, men det kan hende bare er fordi jeg mest ønsker det. Vi har flest gutter i vår familie, så gutter er det jeg kan best fra barnepass. Sambo har ei jente fra før og det er flest jenter i hans familie, hans intuisjon sa også jente. Men jeg tror kanskje jeg har klart å omvende han, og han meg litt, nå er vi i like vis begge to... Dog en knapp på gutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en jente :D Lurte meg til å titte på papirene til legen i går, vi har gjort en genanalyse, så jeg antar resultatet som rimelig sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ultralyd på fredag og da fikk vi høre vi skulle ha en gutt, men var 14+2 dager da, så kan jo ikke være 100% sikker. Men har heletiden følt på meg att det skulle bli gutt. så blir spennende og se hva de sier på den ordinære ultralyden når jeg skal på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 15 uker, og var på ul for moroskyld for en uke siden, da sa de at jeg får gutt mest sannsynlig.. men "roer" meg ikke helt før jeg har vært på den ul som er i uke 17-18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...