Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Er det bare jeg som ser forbi gutteklininga og synes den er bra? For det første synes jeg ikke gutteklining er noe annerledes enn å se to jenter som kliner heller. Det er vel kanskje der det allerede stopper for en del. Men jeg synes filmen er bra jeg da. Flere som synes noe her? (Ja, har nettopp sett den, igjen)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Hvorfor er den kjedelig? Hadde den vært mer interessant med to cowgirls..?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Jeg syns den var kjempebra, men herregud som jeg grein! Var veldig trist *snufs*. Nå skal det sies at jeg har en svakhet for Heath Ledger da... Han gjorde ikke filmen noe dårligere akkurat.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Er ikke så opptatt av det med klining og sex, men jeg synes filmen er kjedelig. Den er langtekkelig med en kjedelig historie, ordinær filming og middelmådige skuespillere. Alt i alt: En kjedelig film
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Nei, nettopp det. Jeg og grein her nå. Ikke veit jeg om det er fordi det er bra spilt eller om det er den tristheten i at forholdet deres var håpløst. De elsket hverandre, men kunne ikke få hverandre. DET er jo trist, uansett kjønn.
Gjest Tale30 Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Jeg syns filmen er veldig bra. Og skuespillerne fikk frem intensiteten mellom de to mennene på en helt ekstraordinær måte. Den mest romantiske filmen jeg har sett på lang lang tid!
It's all about me Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Utrolig bra film, har sett den mange ganger. Ja det er to menn som kliner, men man må se forbi det. Se heller på helheten med fantastisk bra musikk, utrykket i øynene dems og en veldig tragisk historie. Men skal man fokusere litt på kliningen også er scenen hvor de møtes igjen for første gang på 4 år så sinnsykt bra og burde vært kåret til tidenes kyss. Får helt gåsehud hver gang, he he.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Takk! Det var de ordene jeg og lette etter.
Tigerpote Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 Jeg syntes filmen var ufattelig dårlig og pinlig. Den klarte ikke å gripe meg eller gi meg noe annet enn et ønske om at den snart skulle være ferdig. Og jeg synes gutteklining er søtt.
Gjest Tale30 Skrevet 4. september 2009 #11 Skrevet 4. september 2009 Ja, fy fader, det kysset gjør meg helt matt Det skulle ikke vært mulig å gjøre det så realistisk.
It's all about me Skrevet 4. september 2009 #12 Skrevet 4. september 2009 Det får meg til å ønske jeg var mann og skuespiller, he he he.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #13 Skrevet 4. september 2009 Fikk de ikke en eller annen pris for beste filmkyss da?! Jeg tror det. Hva med kysset/stemningen i den siste episoden av Grey's?! Med Kristina og han nye. Gled dere, de kommer til å ha seg, så det holder. hoho!!
It's all about me Skrevet 4. september 2009 #14 Skrevet 4. september 2009 http://www.youtube.com/watch?v=keZhYJMjp3s
OsloMor Skrevet 4. september 2009 #16 Skrevet 4. september 2009 Synes filmen var bra, ganske utypisk amerikansk og den vekte langt flere følelser enn en gjennomsnittlig Oscarvinner.
Gjest Tale30 Skrevet 4. september 2009 #17 Skrevet 4. september 2009 Åh, denne videoen med sammendrag fra filmen var fin. Med musikk fra et av verdens beste band - Cocteau twins
Tokatter_USA Skrevet 5. september 2009 #18 Skrevet 5. september 2009 En av de beste filmene jeg har sett.
prekæs Skrevet 5. september 2009 #19 Skrevet 5. september 2009 Filmen var grei og ikke noe mer. Satt ikke noen dype spor mao.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. september 2009 #20 Skrevet 5. september 2009 Synes filmen var såpass kjedelig at jeg ikke husker en eneste ting fra filmen, selv om jeg har sett den, og jeg har ikke problemer med hukommelsen.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #21 Skrevet 5. september 2009 Den er ikke den ordinære chick-flick for å si det sånn. Mange som syns den er altfor lang og kjedelig har nok ikke skjønt at det trenger tid å utvikle karakterene og ikke minst spenner filmen mer enn 20 år. Filmen fikk Oscar ikke for ingenting.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #22 Skrevet 5. september 2009 Både jeg og mannen min syntes den var kjempebra! Og ingen av oss har noe spesielt til overs for gutteklining..
Gjest Tale30 Skrevet 5. september 2009 #23 Skrevet 5. september 2009 Og her er linken til den videoen av sammendraget av filmen med musikk fra et av verdens beste band Cocteau twins
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #24 Skrevet 5. september 2009 Ikke den verste filmen jeg har sett, men heller ikke den beste. Husker ikke så mye av den, men kan godt se den igjen. Mye fin musikk da
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #25 Skrevet 5. september 2009 Den er gripende, trist og godt spilt. Jeg tenkte egentlig ikke over at det var to menn, på en måte. Ble bare så trist over at to som elsket hverandre et helt liv ikke kunne få hverandre, slikt gjør alltid inntrykk på meg. Gråt mye på slutten der, over hvordan de måtte leve på en løgn, skjule hvem de var og det faktum at den ene døde så det aldri ble de to uansett. Og som et symbol på hvordan de aldri fikk bestemme over sin egen skjebne fikk ikke jack en gang sin siste vilje oppfylt selv etter sin død, og asken ble ikke bragt til brokeback. Ordentlig ulykkelig kjærlighetshistorie. og tragisk å tenke på hvordan mange homofile og lesbiske har lidd seg gjennom sine liv opp gjennom historien pga fordommer, fiendtlighet og korttenkthet fra omverdenen. Og så synes jeg Jake Gyllenhaal er så kjekk:) Bra film!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå