Gå til innhold

Da er vi klar for høst og vinter ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det mest nødvendige av klær og sko er nå kjøpt inn. Skal si det er dyrt å ha to barn! Enda vi droppet disse reimadressene til fordel for friendsdressen fra coop sammen med cherrox derfra. Har idag kjøpt inn masse ullklær i forskjellige lag, bl.a noen skjønne bukser og gensere fra Nøstebarn, elsker dem, men DYRT. Mangler nå bare varme vintersko. Deilig å være ferdig med det meste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig da;)

Har bare fått på plass dressen til barna jeg... Ja også votter og lue da.

Jentene har sikkert noe ull fra i fjor som passer (hvertfall yngste som kan arve eldste)

Lille pjokken på 16 mnd må jo ha alt av ull og vinterstøvler må alle ha.

Men nå har jo nettop høsten begynt så har jo litt tid på meg før det må på plass da;)

Skrevet

Imponerende. Vi har ingen ting og har ikke begynt å tenke ordentlig på det enda. Har ikke spesielt mye penger å rutte med denne måneden, så får håpe det ikke blir for kaldt.

Tror eldste har endel ull fra i fjord, sammen med votter og halser. Bestemor har strikket ullbukse og ullgenser og lue og ullsokker. Det er imidlertidig for tykt før det blir ordentlig vinter.

Minsta er selvfølgelig født helt feil årstid med tanke på å arve;-)

Hun skal ikke begynne i bhg før utpå nyåret, men siden vi er mye ute med eldste og hun er klar for å leke på bakken trenger hun mye nytt også.

Bra med besteforeldre som investerer i gode vintersko til barna, tror kanskje de kjøper en dress til eldste også.

Uff, bør kanskje begynne å se hva vi har og om det passer.

Skrevet

Glad hun her ikke vokser fra alt for hver sesong, sko passer, dressene passer, regnklærne passer, ullklærne passer, vottene passer, luene passer. Så orker ikke tenke på dette før andre siden av jul:)

Skrevet

Vi har og en del på plass, deilig :-) Har både Reima tec dress og vinterjakke kjøpt på salg i fjor. Fornøyd med det, ja! Ellers kunne jeg sikkert ruinert meg på Nøstebarn, bare ribb buksa og pysjamasen ble jo ca. en tusenlapp tilsammen. Et par stillongser og trøyer pluss littegranne lil gutten i magen, da ble det fort dyrt ja! Mangler vel stort sett bare vinterskoa til poden, men venter lengst mulig for å få riktig størrelse..

Skrevet

Jeg tror faktisk vi har fått ferdig alt til vinteren nå. Både det som skulle kjøpes og det jeg skulle strikke.

Deilig å være ferdig og ha alt klart.

Men håper snøen lar vente på seg lenge enda.

Skrevet

Det er så deilig å ha alt sånt klart i god tid.:-)

dresser,luer, ulltøy og votter passer fra i fjor her. Må prøve sko og cherrox, men tror nok vi må ha nytt. Ellers er det bare storebror som trenger ny vinterjakke.

Skrevet

deilig å være ferdig da =) har har vi litt ull til gutta, vintersko har vi fått kjøpt. mangler dresser og mere ull, votter og lue osv...fortsatt endel som mangler

Skrevet

Begynner å bli klar vi også. Har bestilt ullklær fra nøstebarn, og i dag kjøpte vi reimatec vinterdress og lue og votter som passet til, blir så lilla og fin atte. ;o) Heldigvis passer snupp på 11 år reimadressen fra i fjor, mulig hun vil ha en ekstra vinterjakke i tillegg til reimajakka, en som er litt kulere kan jeg tenke meg. ;o)

Vintersko må vi vel også kjøpe snart. Eldste har fått joggesko med for i, så det holder vel til snøen kommer ihvertfall. :o)

Skrevet

Vi får først slutte med kortbukser før vi går til innkjøp av ull og tull.

4 reima tec dresser kjøpte jeg på salg tidligerer i år og litt ull har vi fra i fjor. Så i første omgang blir det 5 par med vinterstøvler som må handles. Den tid, den sorg, for ja, det blir en sørgelig sum med ecco vinterstøvler til 5 barn :-)

Skrevet

oi shiiiit! 5 par ecco støvler blir litt ja..misunner deg ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...