Sommerfugl82 Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Nå er jeg 18 + 2, eller 18 + 5 i følge tidlig ul. Men har til gode å se noe særlig til mage. Er ikke særlig overvektig, og har heller ikke lagt på meg noe i svangerskapet. Maks en kg om så. Når fikk dere magen som alle kan se, uten tvil at det er noe på gang? Jeg er førtegangs.
Kine&nurket;-) Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Nå...i uke 25!Og må gå med supertighte klær for at man ikke skal være i tvil om at jeg er gravid...
mea81 Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Min kom i uke 14..og jeg er også førstegangs.
ღMorgenSolღ Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Førstegangs, 21+1 uker på vei.. Og en må vite at jeg er gravid for å kunne se det, ellers viser det ikke i det hele tatt, har jeg på meg en super stram topp så jo kansje det viser litt..
trallatausa Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Jeg er førstegangs og den har begynt å titte frem nå..det begynte for en uke siden.. er 15+4 idag og navlen har begynt å forandre seg, den er ikke like dyp som vanlig.. Nå er og var jeg overvektig da riktignok, men har gått ned 9 kg siden jeg vart gravid, så det er få som legger merke til magen, de er jo vant med at jeg har hatt litt mage..Gler meg til den blir ennå tydligere.. så det ikke er tvil =) hihi..
Bomsedeisi Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Noen får gravid mage tidlig, mens andre nesten aldri får den... Veldig varierende, har opplevd å vært veldig i tvil på enkelte og da har de straks termin....
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Min kom rundt uke 19, og jeg synes IKKE det var særlig stas... Er nå uke 29, og har vent meg mer til den. Det er jo for en god sak :-)
Gjest Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 jeg er 14 uker i morgen, og kan ikke vente til jeg får mage... har ikke antydning nå engang... jeg kjenner det har blitt bittelitt hardere nederst, men det er det...så når den kommer så håper jeg den kommer skikkelig!!!:)
januarbaby82 Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 Ër i uke 19+4 og har heller ikke mye mage å skryte av. En liten kul nesderst dersom jeg ligger flatt og må på do.. Er ikke like slank rundt midjen som før, så buksene strammer i livet, men altså ingen kul.. Føler meg egentlig bare litt halvfeit... Den kommer vel etter hvert:) Er også førstegangs. Lykke til videre.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 Jeg er i uke 14 og ser kjempe gravid ut! Er 2. gangs og har omtrent like stor mage nå som jeg hadde i uke 20 forje gang! Begynner nesten å lure på om det kan gjemme seg to der inne.... Er normal slank fra utgangspunktet. Forje gang jeg var gravid var det mange som ikke såg det da jeg var i uke 25, nå har mange gjettet det uker før jeg sa det.
vannmann_81 Skrevet 5. september 2009 #11 Skrevet 5. september 2009 Jeg er i uke 14 og har tydelig mage (den kom ganske tidlig). Begynte med mammabukser i uke 10 - den gang så det nok mest ut som bare mage, men nå er det en mer markert kul.
Diddels Skrevet 5. september 2009 #12 Skrevet 5. september 2009 Er i uke 13, og den syns minimalt, når den blir stor er det bare fordi jeg er oppblåst. Men mammabukse kjøpte jeg i ellevte uke, fordi de var så deilige å ha over den ømme magen
Miranda01 Skrevet 7. september 2009 #13 Skrevet 7. september 2009 Jeg er uke 22 og iløpet av bare de to siste ukene så har magen blitt stor, fin, rund og hard! Nesten som jeg har merket det dag for dag, vokser så utrolig fort for tiden! Er så deilig... bruker ekstra lang tid på badet kun for å speile den vakre magen min!
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 7. september 2009 #14 Skrevet 7. september 2009 Første graviditet - Fikk ikke særlig fin babymage i det hele tatt. Veide 59 før graviditet, la på meg 12 kg. Mange som ikke fikk med seg at jeg var gravid i det hele tatt. Graviditet nr 2. Fikk mage, men la også på meg 20 kg. (startvekt var da 60 kg)Den magen jeg hadde da jeg var fødeklar med nummer en fikk jeg da jeg var ca 6 mnd med nummer 2. Nå er jeg gravid for tredje gang. Magen kom fort. Jeg er 15 uker i dag og man ser tydelig at jeg er gravid. magen er rund, fin og hard. Har vel noe å gjøre med at den har vært stor før. Lagt på meg 4,5 kg frem til nå i svangerskapet. Veide 62 før graviditet. Mange på forumet snakker om at vekt må sammenlignes med høyde og det er jeg jo enig i, så da slenger jeg på at jeg er 172 cm høy.
b77h Skrevet 7. september 2009 #15 Skrevet 7. september 2009 min fine mage poppet ordenlig ut i uke 18/19 - og jeg er kjempestolt og gla :-) før det så det bare ut som jeg hadde spist litt mye i sommer...
respektatauten Skrevet 8. september 2009 #16 Skrevet 8. september 2009 min kom i uke 27-28 ca.. men den var liiiten:) har bilde på profilen.. den er ikke særli større nå i uke 31...
Vi gleder oss!! Skrevet 8. september 2009 #17 Skrevet 8. september 2009 hei =) Min mage begynnte å komme i uke 17. nå er jeg i uke 23 og er ikke noe tvil om jeg skal ha barn Er førstegangs
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 9. september 2009 #18 Skrevet 9. september 2009 jeg er i uke 15+4 med TVILLINGER og man kan ikke se at jeger gravid. SKUFFA! Blir skikkelig lei meg viss jeg ikke får den store koselige gravidemagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå