Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 nå har jeg fått startlån fra komunne.på 1 250 000kr.og jeg har 100 000 mer i egenkapital.så det betyr at jeg kan by over det husbanken tror.men hvordan vil husbanken se på dette?De er jo så strenge..noen som har vært bort i noe lignenede situasjon.de hadde flere krav.husleien kunne være på max 3500 kr ikke lett å finne noe som har så lav husleie.å i tillegg skall det være billig..uff må finne en tre roms fordi jeg har en liten baby i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Hei. Jeg har også nylig fått husbanklån. Har selv EK på 65000 (BSU). Jeg regner med at man kan legge til disse...Ihvertfall har jeg gjort det når jeg har lagt inn bud...Men kan jo være lurt å ta en tlf for å dobbeltsjekke med kontaktpersonen/saksbehandleren din?Lykke til med boligjakt. Jeg fikk gjennom budet mitt i dag, og er veldig fersk eier av leilighet:-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 om kommunen har innvilget deg så mye så er det så mye du kan bruke under de forutsetningene kommunen har satt...kommunen låner penger av Husbanken for å gi startlån, hvor mye kommunen velger å innvilge til de forskjellige blander ikke Husbanken seg borti. De gjorde iallefall ikke det da jeg satt som saksbehandler på Lindorff sin avd for låneforvaltning på startlån og tilskudd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå