Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Nå fortiden tilsettes det jo omega-3 i ost, yoghurt og gud vet hva... Hvorfor tilsettes det ikke omega-3 i D-vitamin-dråpene siden omega-3 er så viktig for de små å få i seg?? Tran smaker og lukter jo grusomt!!!!!
prekæs Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Liker tran med sitron og da vet jeg hva jeg får i meg. Denne omega 3 trenden gidder jeg ikke å sette meg inn i. Altså. Sånn jeg har forstått det finnes omega 3 med og uten a og d vitamin. Da er det fettsyrene? som skal være viktig. Men hvis man da kun får i seg fettsyrene og ikke d vitamin, må man vel ta tilskudd a d vitamin i tillegg. D vitamin er det eneste vitamin det anbefales tilskudd av her i landet. Mener også å ha lest at man kan få i seg for store doser d vitamin og det er heller ikke bra. Derfor. En ss tran ( til voksen)og ferdig med det:)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Vi slet litt med å få i jenta vår tran en periode, så da fikk hun eskimo kids med omega3. Denne har tuttifruttismak og kan gis til barn under ett år, men da er det en egen dosering som står inne i pakningsvedlegget. Etter å ha tatt dette noen måneder har vi gradvis fått henne til å ta tran igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå