Tøysetipp Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg er som et vondt år når det kommer til bilkjøring. Eksmannen og jeg hadde en avtale da vi skaffet oss to årslønner i en audi at jeg hverken skulle rygge eller lukeparkere. Men, så kom altså åpenbaringen i går. Bilen foran meg med tilhenger kjørte omhyggelig sakte over skinneovergangen, før den tippet over. I et tiendelssekund tenkte jeg: What the hell ! Da den kom mot meg. Så klarte jeg å manøvrere bilen min sik at jeg nesten kræsjet i bilen mot meg, og i bilen bak. Før jeg hadde en helt perfekt posisjon og vrengte de krame fingrene mine i en uant stilling- slik at den KRÆSJET i bilen bak meg i stede. Da var det jeg og gutta boyz og jeg fikk såå mye ros for hvor flink jeg var. Gjett om eksen fikk en telefon like etterpå;-p Knis. Kudos til meg selv.
MintCondition Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Nør lærer naken kvinne osv Grattis!
Gjest Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Jeg skjønte ikke helt hva du hadde gjort, MEN du var sikkert superflink:)
Tøysetipp Skrevet 5. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2009 Jeg rygget unna en tilhenger som kom mot meg og manøvrerte bilen hit og dit for ikke å bli truffet. Og jeg som liksom ikke kan rygge, hah.
ippemo får augustbaby Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Grattis til deg! Men lurer jo på hvordan du klarte å unngå rygging og lukeparkering i det daglige? *undrer* Og husk, øvelse gjør mester! Jeg strøk på min første oppkjøring grunnet et aldri så lite ryggeuhell (det sier vel sitt?). Byttet skole, fikk ny lærer som terpet og terpet på den ryggingen. Til slutt satt den og jeg må bare si at jeg er en racer på rygging og lukeparkering i dag, hehe.
Tøysetipp Skrevet 5. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2009 Jeg klarte da ikke det, det var en spøk med litt alvor i;-p Jeg stod på oppkjøringen første forsøk og klarer å kjøre bil, men å rygge er et annet kapittel. Hører med til historien at jeg klarte å rygge på èn bil som stod parkert. Dvs. det stod bare en bil der, på en stor europrisparkeringsplass, og den traff jeg. Akkurat da ringte jeg nesten biltilsynet for å be dem komme og hente lappen min:-p
ippemo får augustbaby Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Hehehehe, uff da. Tror jeg holder med eksmannen din, jeg Men du klarte likevel å knote deg ut av en vanskelig situasjon, så innerst inne er du en ryggegudinne. Reveal the godess in you! Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå