Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg går rundt med stor blåveis, blitt slått ned av en i min utvidete familie for snart en uke siden. Når slutter marerittet? Når slutter jeg å våkne midt på natten i sinne?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Sorry men kan du gå litt dypere, skjønte ingenting av dette jeg. Klem
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Vanskelig å svare på med lite info om hvorfor og hva som hendte på forhånd av slaget, men forferdelig at noen har slått deg så hardt at du har en blåveis! Det eneste jeg kan si er at du må ta et oppgjør med denne personen, enten kutte personen ut, eller sette personen skikkelig på plass og vise at det var siste gang du blir slått. En anmeldelse bør du i hvertfall få ordna hvis du ikke alt har gjort det?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Det var mannen til min søter. Har truet meg før, nå truet han ikke lenger. Min mor er gammel å skrøpelig. Annmelder jeg, går det ut over henne og mine barn. Kuttet dem ut har jeg. Ønsker bare å sove gott på natten igjen HI
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Håper ikke søsteren din blir neste offer for hans aggresjon da! Tiden leger alle sår sies det, og i de fleste tilfeller stemmer det. Vi du få han ut av systemet så kanskje du må finne noe uskyldig du kan få ut din aggresjon mot han på, slå på noe, tren det ut av kroppen eller andre ting som får det ut av deg og som gjør det trøtt nok til å sovne som en stein på kvelden. Så legne du har blåveisen så glemmer du nok ikke så lett, og gjennopplever det sikkert hver gang du ser deg i speilet, men det forsvinner snart og i takt med at den forsvinner så håper jeg at du får hendelsen ut av hodet litt etter litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå