Ranveig R Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 1: Kor gamal er du? Kor gamle er barn og ev. mann? 2: I kva for ein ende av landet (eller utlandet) bur du? 3: Har du bil? I såfall - kva for ein? 4: Eiger eller leiger dåke hus/leilighet? 5: Når var du sist hos legen (med deg sjølv, ikkje ungane) og kvifor? 6: Yndlingsdigg? 7: Kva gjer du om du er heilt aleine ein kveld? 8: Yndlingsmat? 9: Kva for ein sang hadde du sist på hjernen? 10: Har du husdyr? 11: Kva var forrige filmen du såg? 12: Favorittkinamat? 13: Kva har dåke til julemiddag? 14: Kva for ein tv-serie såg du sist? 15: Når har du bursdag? 16: Kor store var barna dine ved fødselen? 17: Kva for ein hårfarge har du? Er den naturleg? 18: Har du vore i bryllaup i løpet av det siste året? 19: Har du nokon gong budd i utlandet? I såfall - kor og kvifor? 20: Kva var det forrige kreative sprellet du gjorde?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 1: jeg er 34 år, barna er 6 og 8 år, mannen er 41.... 2: Bor i Trøndelag 3: Har bil ja, en rød toyota..... 4: Eier et hus.... 5: var hos legen for 14 dager siden, pga vond halebein... fikk beskjed om at halebeinet var irritert fordi den har mistet sin naturlige "polstring" haha:)) 6: engelsk konfekt <3 7: Leser bok 8: Alt av Indiske risretter... 9:"Vår" av Sie Gubba 10: en , nei to ørkenrotter...hehe:p 11: spøkelset Laban... 12:biff chop chouy...og fritert banan... 13: Pinnekjøtt 14: GREYS 15: 3. oktober 16: 1. 55cm og 3830gr nr2: 53cm og 4100 gr... 17: mørke brun, og nei, ikke min natulige farge, for den er noen nyanser lysere.... 18: nope 19: nei 20: fins ikke kreativ i det hele tatt:P Du da Ranveig?
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 1: Kor gamal er du? Kor gamle er barn og ev. mann? 34, gutt snart 5, jente 9 mnd, 40 2: I kva for ein ende av landet (eller utlandet) bur du? Østlandet 3: Har du bil? I såfall - kva for ein? Ja, Volvo V70 og Peugot 4: Eiger eller leiger dåke hus/leilighet? Eier villa 5: Når var du sist hos legen (med deg sjølv, ikkje ungane) og kvifor? i juni, hadde hatt feber og vondt i hode (i over en mnd), svimmel, kvalm....var før influensa hysteriet 6: Yndlingsdigg? Søt lakris 7: Kva gjer du om du er heilt aleine ein kveld? slapper av..... 8: Yndlingsmat? Asiatisk mat og pinnekjøtt.... 9: Kva for ein sang hadde du sist på hjernen? "fiskebolla lengter hjem til havet"...... 10: Har du husdyr? Hybelkaniner...... 11: Kva var forrige filmen du såg? i kveld "Upperdog" Mega bra 12: Favorittkinamat? scampi 13: Kva har dåke til julemiddag? Ribbe eller roastbiff 14: Kva for ein tv-serie såg du sist? Greys 15: Når har du bursdag? i juni 16: Kor store var barna dine ved fødselen? begge var 3400 gr 17: Kva for ein hårfarge har du? Er den naturleg? svart med rødskjær (og grått) Naturlig 18: Har du vore i bryllaup i løpet av det siste året? Nei 19: Har du nokon gong budd i utlandet? I såfall - kor og kvifor? (Baar (Sveits) au pair Assen (Nederland) utveksling 20: Kva var det forrige kreative sprellet du gjorde? Fikk trøkt ut Lillemor..... he he he Du da Ranveig R skal ikke du svare.....he he he
Ranveig R Skrevet 4. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2009 Burde kanskje svare sjølv og ;-p 1: Eg er 27 år, mannen er 38 og ungane er snart 4 og 22 mnd. 2: Bur på vestlandet 3: Har ikkje bil 4: Eiger hus (ferdigbygd nov 07) 5: Sjekka jernlagrene mine i juni 6: Skolekritt og Kim's salt & pepper 7: Ser film, et digg, strikkar eller syr. Eller speler data ) 8: Steikte fiskebollar og makaroni! http://www.facebook.com/photo.php?pid=2966539&l=424474634b&id=670782526 9: Placebo - Running up that hill 10: To kattar, Precious (8 år) og Frøken Todd (1 år) 11: Repo - genetic opera (sjukaste filmen ever) 12: Sze chuan grønnsaker med ris 13: Ovnsbakt laks, poteter, hollandaise, brokkoli og agurksalat 14: Green Wing (vanvittig morsomt) 15: 28. mars 16: Eldste var 4440 g og 54 cm, lille var 100 g tyngre ellers like mål 17: Er naturleg mellomblond. Har nokre lyse striper, men sommarsola har bleika etterveksten så bra at det knaps syns. 18: Ja, var i bryllaup til broren min i april. 19: Studerte i England frå 01 til 04. 20: Strikka hue til dokka til lille i dag (skulle strikke til lille, men eg gidd aldri å sjekke strikkefasthet så det blei dokkehue i staden for)
NoDoubt Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 1. 29, det er mannen og. 2 barn på 5 og 3 år. 2. Sør-vestlandet 3. Ford kuga og en opel. 4. eier hus 5. Mai. Satte inn spiral 6. Hmmmm... Påskeegga til freia. 7. Sitter på PCen. 8. Taco 9. "Bomba, blablabla sexy!" 10. En liten hund. Valp. 11. Ser catwoman nå. 12. Kyllingspyd i sataysaus 13. Pinnekjøtt. Selvfølgelig:-) 14. Prisonbreak 15. Februar 16. Rett over 3 kg. Nesten 4 kg. 17. Blond. Nei. 18. Ja, men ikke som gjest. 19. Nei. 20. Er kreative hele tiden;-)
Gjest Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 1) Blir selv 40 i løpet av året, ektefellen er «et par år» eldre, guttene blir hhv 8 og 12 år i løpet av året. 2) Vestlandet 3) Ingen bil jeg har formelt eierskap til, men VI har to, og vi er likeverdige brukere: En svensk familiebil (går ikke inn på merket, men det er ikke så mange å velge mellom....) som er ca 13 år og en japansk pickup som er godt 25 år gammel. 4) Eier hus og har gjort det siste 12 åra. 5) I mai. Årlig rutineundersøkelse + vurdering av mulig brillebehov. 6) Litt skikkelig fyldig (les: fettrik!) og hjemmelaget peppermynteis. 7) Kan ikke minnes sist jeg var det. Ville antagelig endt opp i selskap med ei bok og ei diger tekrus. 8) Vanskelig å si. Spekemakrell og pinnekjøtt står høyt på lista over middagsmat, fersk torsk også. 9) Har ikke sanger på hjernen..... 10) Nei, vi har i «felleseie» her i huset en (skogs)katt. I den grad man da eier en katt.... 11) Når hadde jeg tålmodighet til å se en film ferdig? Gi meg heller boka . Siste filmen jeg så litt av var «Flammen og Citronen», tror jeg. 12) Kinamat er ingen favoritt. Må jeg spise det, blir det innbakt and med appelsinsaus. 13) Kokt torsk på julaften, pinnekjøtt på første juledag. 14) Har ennå til gode å se en TV-serie.... 15) Den forbigår vi i stillhet 16) Ganske store, går ikke mer i detalj 17) Brunt, med klare tendenser til litt smågrått etterhvert. Jeg har ikke gjort noe med fargen..... 18) Ja 19) Ja, like utenfor Århus, 8 uker, pga studier 20) Gjør ikke sprell alene. Men vi har gjort et «fellessprell» nylig, som du og andre her KANSKJE får høre om om en måneds tid, når ALLE brikker er på plass.
*gruffalo* Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 1. 31 år. Guttene er 5 1/2 og snart 8. Sambo er 33. 2. Vestlandet 3. Mazda 6...og en til. Tror det er en opel, hehe;) 4. Vi eier en del av vertikaldelt hus. 5. For et par uker siden pga resept på migrenetabletter 6. chips:) 7. Sitter med dataen pluss har på TV;) Så legger jeg meg kanskje tidlig og leser bok:) 8. Må bli noe med gratinerte poteter tror jeg. Men er egentlig ganske altetende:) 9. Sometimes love comes around (eller den heter gjerne knockes you out??) 10. Nei 11. Menn som hater kvinner 12. Svinekjøtt i karri eller pepperbiff 13. Pinnekjøtt 14. Gordon Ramsey rydder opp 15. i oktober 16. 3740g og 52 cm, 1950g og 42 cm 17. Blond. Striper det. 18. Ja, til ei venninne 19. Nei 20. hmm...må være noe på jobb det (jobber i bhg)
Kaffemocca Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 1: Kor gamal er du? Kor gamle er barn og ev. mann? Jeg og samboeren min er 24. Barna er 3 og snart 5. 2: I kva for ein ende av landet (eller utlandet) bur du? Indre Østfold 3: Har du bil? I såfall - kva for ein? Har bil, det variere veldig hvordan siden samboern min hele tiden selger/bytter og kjøper ny. Det er liksom hans hobby:-) 4: Eiger eller leiger dåke hus/leilighet? Vi leier enda. Samboeren min går på atføring og driver med omskolering og det er ikke kjempe bra betalt akkurat. Skal kjøpe når han er ferdig utdannet og har fast jobb. 5: Når var du sist hos legen (med deg sjølv, ikkje ungane) og kvifor? Hmm, det var del i februar tror jeg. da hadde jeg bronkitt. 6: Yndlingsdigg? Sjokolade,ingen over ingen ved i siden!! 7: Kva gjer du om du er heilt aleine ein kveld? Da tenner jeg mange lyst og setter meg godt i sofaen med pledd og en bok eller et blad. 8: Yndlingsmat? Det er så mye. Men er veldig glad i biff:-) 9: Kva for ein sang hadde du sist på hjernen? Tipp topp sangen i Mikkes klubbhus.. 10: Har du husdyr? Nei. 11: Kva var forrige filmen du såg? Catwoman på tv i går kveld. 12: Favorittkinamat? Vårruller eller innbakt svinefile. 13: Kva har dåke til julemiddag? Ribbe. 14: Kva for ein tv-serie såg du sist? Kongen av Qeens 15: Når har du bursdag? 8 juli 16: Kor store var barna dine ved fødselen? 3010 og 2970 17: Kva for ein hårfarge har du? Er den naturleg? Mellom blond, naturlig. 18: Har du vore i bryllaup i løpet av det siste året? Aldri vært i bryllup. 19: Har du nokon gong budd i utlandet? I såfall - kor og kvifor? Nei. 20: Kva var det forrige kreative sprellet du gjorde? Tja si det..
Lene~mor til tre Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 1: Jeg er 28 år. Jente på 9 år og gutt 7 år og gubben er 31 år. 2: Østfold 3: Nei 4: Eier leilighet 5: Det husker jeg ikke 6: Smash og taffelstiks 7: Ser på tv, sitter på pc`n eller slapper av 8: Taco 9: Faritale 10: Nei 11: Slumdog millionaire 12: Kylling chopsui 13: Stek, medisterkaker, julepølse med tilbehør. Riskrem til dessert. 14: 4-Stjerners middag halv 8 15: 14 August 16: Jenta var 3980 g og 50 cm lang, Gutten var 3720 g og 47 cm lang 17: Mørk brun, ja det er min hårfarge. 18: Nei 19: Nei 20: Hmm tja si det...
Tokatter_USA Skrevet 6. september 2009 #10 Skrevet 6. september 2009 1: Kor gamal er du? Kor gamle er barn og ev. mann? Jeg er 45, mannen også. Barnet blir snart 5. 2: I kva for ein ende av landet (eller utlandet) bur du? Bor i USA. Midt i. 3: Har du bil? I såfall - kva for ein? To biler, en Ford Explorer og en Ford Windstar. 4: Eiger eller leiger dåke hus/leilighet? Eier hus. 5: Når var du sist hos legen (med deg sjølv, ikkje ungane) og kvifor? I vår, p. g. a. hoste. Fikk ingen diagnose, men tror nå at det var kikhoste. 6: Yndlingsdigg? Vet ikke helt hva "digg" er, men om det er godteri, så er det vel sjokolade i de fleste former - unntatt amerikansk. 7: Kva gjer du om du er heilt aleine ein kveld? Spiser orientalske nudler (min yndlings"digg", om det omfatter mer enn godteri), ser en film eller leser. Dessverre ender det som regel med at jeg sovner altfor tidlig og sløser bort all den alenetiden. 8: Yndlingsmat? Orientalske nudler og egg. Men jeg er altetende. 9: Kva for ein sang hadde du sist på hjernen? Alexander Rybeks noe med boy og girl. Hører sjelden på teksten, så jeg husker ikke ordene. Men melodien var fengende og aksenten var bra. Han burde gjøre det bra i USA med den sangen. 10: Har du husdyr? En katt (mistet den andre i forrige uke) og to fisker. 11: Kva var forrige filmen du såg? "Boomerang", men så ikke slutten. Den var på TV i kveld mens jeg jobbet. Den var fra 40-tallet. 12: Favorittkinamat? Orientalske nudler..... 13: Kva har dåke til julemiddag? Ribbe og surkål. 14: Kva for ein tv-serie såg du sist? "Criminal Minds" 15: Når har du bursdag? April. 16: Kor store var barna dine ved fødselen? Stor! 9 pund, 3 ounces. 17: Kva for ein hårfarge har du? Er den naturleg? Brunt, naturligvis. 18: Har du vore i bryllaup i løpet av det siste året? Ja, vår niese. 19: Har du nokon gong budd i utlandet? I såfall - kor og kvifor? Bor i utlandet. USA, kjærlighet. Ikke noe annet. 20: Kva var det forrige kreative sprellet du gjorde? Mitt yrke er kreativt. Det holder.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. september 2009 #11 Skrevet 6. september 2009 1: Kor gamal er du? Kor gamle er barn og ev. mann? 28, 4 og 9, 39. 2: I kva for ein ende av landet (eller utlandet) bur du? Nord norge 3: Har du bil? I såfall - kva for ein? Ja 2, Hyundai og toyota. 4: Eiger eller leiger dåke hus/leilighet? Eier hus 5: Når var du sist hos legen (med deg sjølv, ikkje ungane) og kvifor? Husker jeg ikke, men jeg skal i morgen til underlivs undersøkelse(lenge siden sist) og for å bytte prevensjon. 6: Yndlingsdigg? Peanøttkubbe 7: Kva gjer du om du er heilt aleine ein kveld? Sjer svært sjelden, men sitter vel sannsynligvis her forran pcen. Sist jeg var helt alene en lørdagskveld dro jeg på fest sammen med en kompis. 8: Yndlingsmat? tantes gryterett(som jeg får altfor sjelden nå fordi samboern ikke liker den) 9: Kva for ein sang hadde du sist på hjernen? husker ikke 10: Har du husdyr? Nei, hadd katt,emn måtte gi han bort pga allergi. 11: Kva var forrige filmen du såg? 1 hel film, det husker jeg ikke, men jeg så deler av den som gikk på tv i går, den med Mari og frøken Kjær- himmelen et eller annet... 12: Favorittkinamat? aner ikke, er ikke så inne på slikt. 13: Kva har dåke til julemiddag? ribbe og pinnekjøtt 14: Kva for ein tv-serie såg du sist? hotel cæsar 15: Når har du bursdag? i mai 16: Kor store var barna dine ved fødselen? 3820 og 3850. 17: Kva for ein hårfarge har du? Er den naturleg? brun, ja er naturlig. 18: Har du vore i bryllaup i løpet av det siste året? nei 19: Har du nokon gong budd i utlandet? I såfall - kor og kvifor? nei 20: Kva var det forrige kreative sprellet du gjorde? vet ikke
1+1 = 7 Skrevet 6. september 2009 #12 Skrevet 6. september 2009 1. Jeg er 32, mannen er 38. Barna er 5 år, 7 år, 8 år, 10 år og 15 år. 2. Vestlandet 3. Ja. To biler. En blå (7-seter) og en liten rød bil. 4. Eier 5. Sist uke. Astma 6. Maarud potetgull med paprika 7. Slapper av og ser på TV. Er veldig sjeldent at jeg er alene, når det bor 6 andre mennesker her i huset. 8. Komle 9. Kan ikke huske. Må i så fall være "bad day" av Daniel Powter. Lenge siden altså. 10. Nei, bare fisker, og de er ikke mine. 11. The International 12. Liker ikke kinamat 13. Pinnekjøtt og ribbe 14. I gode og onde dager 15. Juni 16. 2910 gram, 2800 gram, 3110 gram, 3550 gram og 3500 gram 17. Mørk brun. Naturlig 18. Nei 19. Nei 20. Uff, så kjedelig jeg er, må finne på noe snart.
Jojo x3 Skrevet 6. september 2009 #13 Skrevet 6. september 2009 1.Jeg 30, mann 30 barn 4 og 2 2. Vestlandet 3.Opel 4.Eier hus 5.Meg selv i vår, lungebetennelse 6.Sjokolade 7.Leser eller ser på tv 8.Taco 9.husker jeg faktisk ikke 10.Nei, desverre, hadde før 11.The proposal 12. Grønnsakswok 13. Pinnekjøtt 14.Sporløst forsvunnet 15.Våren 16.3390 og 3500 17.Naturlig brun 18.Nei 19.London, jobb 20.Kommer an på hva du mener, men jeg er kreativ og finner på masse:-)
skorpionfruen Skrevet 6. september 2009 #14 Skrevet 6. september 2009 1: Kor gamal er du? Kor gamle er barn og ev. mann? Jeg er 30, mannen er 28. Datter på 5 år og en liten gutt på 10 dager. 2: I kva for ein ende av landet (eller utlandet) bur du? I nordland, helgeland. 3: Har du bil? I såfall - kva for ein? Ja vi har to ford mondeoer. En gaske gammel og en ny. 4: Eiger eller leiger dåke hus/leilighet? Vi eier hus. 5: Når var du sist hos legen (med deg sjølv, ikkje ungane) og kvifor? Det siste året har det kun vært i forbindelse med svangerskapskontroll og fødsel at jeg har vært til lege. 6: Yndlingsdigg? Hvordan velge... hmm smågodter for da kan man spise masse forskjellig. Men er glad i drops, lakris og sjokolade. 7: Kva gjer du om du er heilt aleine ein kveld? 7. Da sitter jeg vel på nettet dersom ongene har lagt seg. Om jeg er alene uten barn, besøker jeg venner. 8: Yndlingsmat? Hmm, noe andre har laget. Mat som man får servert smaker utrolig godt. Men godt tilbredt kjøtt er det lite som slår med rett tilbehør. 9: Kva for ein sang hadde du sist på hjernen? Husker jeg ikke, er ubevist når jeg plutselig begynner å synge på noe. 10: Har du husdyr? Ja to hunder, en katt og akvarium. 11: Kva var forrige filmen du såg? Bie- filmen og the boat thar rocked. 12: Favorittkinamat? Ikke så veldig for kinamat men pleier å bli sursøt saus og noe kjøtt 13: Kva har dåke til julemiddag? Ribbe med tilbehør. 14: Kva for ein tv-serie såg du sist? Haha husker ikke, vi har faktisk ikke hatt TV hjemme siden april. 15: Når har du bursdag? November 16: Kor store var barna dine ved fødselen? 3350 og 3290 gram. 17: Kva for ein hårfarge har du? Er den naturleg? Ganske mørk nå, mørk blond kansje. hadde bleiket hår for 14 dager siden. Liker å forandre håret. 18: Har du vore i bryllaup i løpet av det siste året? Ja en gang, skal snart være forlover i min venninnes bryllup. Skulle egentlig gifte meg selv i sommer, men vi har utsatt det til neste sommer pga svangerskap som ikke var helt planlagt 19: Har du nokon gong budd i utlandet? I såfall - kor og kvifor? Nei det har jeg ikke. Kun ferieturer. 20: Kva var det forrige kreative sprellet du gjorde? Kreativt sprell.... huff jeg som er så kjedelig av meg. Husker virkelig ikke og det høres kansje ganske trist ut.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 7. september 2009 #15 Skrevet 7. september 2009 1: Kor gamal er du? Kor gamle er barn og ev. mann? Jeg er 32, sønnen er 10 og min samboer er 34 2: I kva for ein ende av landet (eller utlandet) bur du? Jeg bor sør i landet, herlige sørlandet opprinnelig fra vestlandet, er en såkalt klimaflyktning hehehe 3: Har du bil? I såfall - kva for ein? Nei, bilen solgte jeg for to år siden da den stadig bare ble stående i tunet ubrukt Leier heller bil når det trengs. (ca 2 ganger i året) 4: Eiger eller leiger dåke hus/leilighet? Vi leier bolig, kjøpe er for dyrt enda. 5: Når var du sist hos legen (med deg sjølv, ikkje ungane) og kvifor? Var til legen pga smerter i ene brystet, heldigvis bare noe hormonelle greier (begynner vist å trekke på årene ;P ) 6: Yndlingsdigg? Lett.....LAKRIS!!!! 7: Kva gjer du om du er heilt aleine ein kveld? Kjeder meg og ender med å vaske huset 8: Yndlingsmat? Fasan med en knall rødvin til....ahhhhh 9: Kva for ein sang hadde du sist på hjernen? Husker ikke i farten... 10: Har du husdyr? Nei, allergiker på alt for mange punkter desverre 11: Kva var forrige filmen du såg? Slumdog millionaire....utrolig bra 12: Favorittkinamat? Vårruller. 13: Kva har dåke til julemiddag? Pinnekjøtt 14: Kva for ein tv-serie såg du sist? How I met your mother 15: Når har du bursdag? 8. september. 16: Kor store var barna dine ved fødselen? Han var 4710 og 52 lang. 17: Kva for ein hårfarge har du? Er den naturleg? Den er naturlig og er brun. 18: Har du vore i bryllaup i løpet av det siste året? Nei 19: Har du nokon gong budd i utlandet? I såfall - kor og kvifor? Nei, men en gang i framtiden blir det sydligere strøk for denne damen 20: Kva var det forrige kreative sprellet du gjorde? Jeg lagde en verktøyskasse om til oppbevaringskasse for "leketøy" i bursdagsgave til en venninne. Spaylakkerte den rosa, limte på bilder av prinsesser og stiftet fast rosa boa på den....den ble lekker og leken. Og hengelås fulgte naturligvis med så små barnehender ikke skulle komme til innholdet hehe.
flypapir Skrevet 7. september 2009 #16 Skrevet 7. september 2009 1: Kor gamal er du? Kor gamle er barn og ev. mann? - Jeg er 28år gammel mens manne er 29. Har to barn, ei på 3,5år og en liten tass på 7,5mnd 2: I kva for ein ende av landet (eller utlandet) bur du? - Østlandet 3: Har du bil? I såfall - kva for ein? - Har to, en toyota og en opel 4: Eiger eller leiger dåke hus/leilighet? -Vi eier tomannsbilig 5: Når var du sist hos legen (med deg sjølv, ikkje ungane) og kvifor? -Hmmm... Må ha vært i mars, da var jeg på 6 ukers kontroll etter fødselen. 6: Yndlingsdigg? -Smash... Egentlig alt av sjokolade 7: Kva gjer du om du er heilt aleine ein kveld? -Sitter på nett, ser litt tv.... 8: Yndlingsmat? -Pad Thai 9: Kva for ein sang hadde du sist på hjernen? - Sannsynligvis en barnesang... 10: Har du husdyr? -Yes, fikk oss katt forrige tirsdag. En skikkelig rampepus! 11: Kva var forrige filmen du såg? -Menn som hater kvinner 12: Favorittkinamat? -Vårruller 13: Kva har dåke til julemiddag? -Ribbe 14: Kva for ein tv-serie såg du sist? -Husker ikke...... 15: Når har du bursdag? - 22.august 16: Kor store var barna dine ved fødselen? -Eldste var 4410g, mens yngste var 4860g 17: Kva for ein hårfarge har du? Er den naturleg? -Kommune.... Litt for naturlig, må en tur til frisøren. 18: Har du vore i bryllaup i løpet av det siste året? -Nei 19: Har du nokon gong budd i utlandet? I såfall - kor og kvifor? -Ja. Bodde 15mnd i Bangkok da jeg var liten, pappa jobbet der. Har bodd i Spania 7mnd også, jobbet da som reiseleder (bamseklubben) på Gran Canaria.. 20: Kva var det forrige kreative sprellet du gjorde? -Kreativt sprell?!? Har blitt for gammel for slikt...
Kulå Skrevet 7. september 2009 #17 Skrevet 7. september 2009 1: Kor gamal er du? Kor gamle er barn og ev. mann? 30, 9, 5, 1, 31 2: I kva for ein ende av landet (eller utlandet) bur du? sørvestlandet 3: Har du bil? I såfall - kva for ein? peugeot 4: Eiger eller leiger dåke hus/leilighet? hus 5: Når var du sist hos legen (med deg sjølv, ikkje ungane) og kvifor? det var vel sist jeg tok p-sprøyta det, selv om det jo egentlig ikke er legen som setter den... 6: Yndlingsdigg? snop i all slags kategorier 7: Kva gjer du om du er heilt aleine ein kveld? tv, leser, pc. Tenker alltid å legge meg tidlig, men ender opp med å være lengre oppe enn vanlig... 8: Yndlingsmat? TACO 9: Kva for ein sang hadde du sist på hjernen? vet du hva som hendte meg i går, to små lopper danset tango i mitt hår.... 10: Har du husdyr? 2 undulater 11: Kva var forrige filmen du såg? Hmmmm, var ikke det lovlig blond 2. ( teit film ) 12: Favorittkinamat? Oppskåret kjøtt med hvitløk i chilisaus 13: Kva har dåke til julemiddag? Pinnekjøtt 14: Kva for ein tv-serie såg du sist? Så en episode av kongen av queens idag 15: Når har du bursdag? Midt på sommeren 16: Kor store var barna dine ved fødselen? 4090, 3886, 3538 17: Kva for ein hårfarge har du? Er den naturleg? Brunt, farget for øyeblikket, men den er nokså lik min naturlige.. 18: Har du vore i bryllaup i løpet av det siste året? Nei 19: Har du nokon gong budd i utlandet? I såfall - kor og kvifor? Nei 20: Kva var det forrige kreative sprellet du gjorde? Var vel ikke mitt forslag da, men igår da jeg reiste med fly, fikk jeg lov å sitte i cockpiten...
Poteto Skrevet 8. september 2009 #18 Skrevet 8. september 2009 1: Kor gamal er du? Kor gamle er barn og ev. mann? er 21, mannen er 24 og jenta er 2. 2: I kva for ein ende av landet (eller utlandet) bur du? Vest 3: Har du bil? I såfall - kva for ein? ja, Mercedes og Saab 4: Eiger eller leiger dåke hus/leilighet? leiger 5: Når var du sist hos legen (med deg sjølv, ikkje ungane) og kvifor? 6 mnd si, dei trodde eg hadde kyssesyken 6: Yndlingsdigg? Chips og dip 7: Kva gjer du om du er heilt aleine ein kveld? ser ein film sambo hater og spiser digg 8: Yndlingsmat? Fisk 9: Kva for ein sang hadde du sist på hjernen? "mæ sa en liten grønn frosk" 10: Har du husdyr? Nei 11: Kva var forrige filmen du såg? Menn som hater kvinner 12: Favorittkinamat? ingen 13: Kva har dåke til julemiddag? pinnekjøtt (pidnakjøt) 14: Kva for ein tv-serie såg du sist? home and away 15: Når har du bursdag? 14 mai 16: Kor store var barna dine ved fødselen? 49 cm og 3460 g 17: Kva for ein hårfarge har du? Er den naturleg? Blond, ja er naturlig 18: Har du vore i bryllaup i løpet av det siste året? Ja 19: Har du nokon gong budd i utlandet? I såfall - kor og kvifor? Nei 20: Kva var det forrige kreative sprellet du gjorde? Finger/kroppsmaling med jenta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå