Gå til innhold

Er jeg helt ALENE


Jente+Jente+lillegutt

Anbefalte innlegg

Er det flere som kaster opp flere ganger hver eneste ettermiddag/kveld.

Bygger seg opp med kvalme utover dagen og fra klokka 18 er bøtta min beste venn. Utrolig lei og føler meg så utrolig alene.

Er 14 + 4 og hadde håpet det skulle ha gitt seg nå ettersom jeg har slitt siden uke 5.

 

Høres fælt ut men føler at det vil hjelpe litt om jeg vet at det er flere av dere som sliter. Huff, missforstå meg rett :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei... Jeg er 14+ jeg og, og jeg er sykemeldt pga ekstrem svangerskapskvalme. Kaster ikke opp så mye, men er konstant kvalm, og spiser eller drikker minimalt. Hadde håpa det skulle gitt seg snart for jeg er så dritt lei av å ha vondt i magen. Det svir for jeg ikke spiser. Har i tillegg en veldig aktiv gutt på 3 år snart.

 

Så føler med deg deg og vet hvor kjipt det er. Krysser fingrene for at det går over snart....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff det høres utrolig slitsomt ut. selv har jeg vært utrolig heldig.

Vil anbefale dere å prøve akupuntur, det er veldig effektivt på svangerskapskvalme, og den ekstreme varianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, stakkars deg!!!

Du er absolutt ikke alene..Jeg kaster ikke opp, men er sykemeldt pga veldig kvalme.

Imidlertid føler jeg det er i ferd med å bli bedre nå. Jeg har gått til akupunktur en del ganger, men vet ikke om det har hatt en kjempeeffekt på meg (formen min er svingende)...men støtter meg til det andre innlegget her om akupunktur, det er absolutt verdt et forsøk.

Sender deg masse gode tanker, og håper du snart er på beina igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...