kirsty*2barnsmamma Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 ... sa kjerringa og lo seg ihjel ;-)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 det er en blogg også, he he. http://heidialexandraolsen.blogg.no/ "Når folk sier at jeg er fjortis må jeg seriøst le litt. Hva er så fjortis med meg? At jeg har langt, lyst hår, rosa leppestift og litt mer mascara? Da skulle du sett meg som fjortis." "Nå er det likefør jeg hadde stemt FrP, bare det å slippe nynorsk gjør at jeg blir superglad Men, om 4 år har jeg sikkert mitt eget parti og stemmer selvfølgelig på meg selv. For ja, jeg skal ha ett eget pari, som alle kommer til å elske!" "Ansiktskrem fra apoteket - ca 200 kr - Leppestift fra l'oreal(?) - 129 kr - Spesialsjokolade, noka - 27 kr + At jeg ga 2,50 kr til afrika-kassen i butikken, nå reddet jeg sikkert et helt barn! (Vet ikke om det var reddbarna, s.o.s, ..)" Det er godt vi er forskjellige her i verden sier nå jeg (og nei, dette er ikke ment som et hetseinnslag, jeg bare synes det er herlig at noen ikke tar seg selv så veldig seriøst... eller kanskje det er det hun gjør? hmmm)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå