Gå til innhold

LES HER HVORFOR DERE BØR STEMME FRP!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest, og kom bare på enda flere grunner for at jeg stemmer som jeg gjør

Skrevet

,,,og det er ikke FrP.

Skrevet

Jøss, at jeg ikke har lest dette før! Nå ble jeg rett og slett omvendt, som en ateist som ser lyset og blir venn med Ham! Nå fikk sannelig frp en stemme til.

Skrevet

Det er ikke uvitenhet om fremskrittspartiets program som får meg til å søke til andre partier. Tvert i mot.

Jeg er enig i at noen av sakene til frp er gode. Jeg ønsker meg for eksempel bompengefrie veier, men det er ikke verdt å risikere velferdsstaten for.

Skrevet

Har lest noe av det (Tar litt for lang tid å jobbe seg gjennom lista)... Ut i fra hva jeg har lest vil jeg fremdeles IKKE stemme FrP. Er fremdeles SV'er, og jeg betaler mine skatter og avgifter gledelig... Har mye mer sansen for SV også når det kommer til skole, miljø, velferd, arbeid, verdigrunnlag, kriminalpolitikk, innvandring, bistand osv osv...

FrP er for meg et parti for de som kun lever i nuet, helt bekymringsløst uten tanke på egen framtid og omtanke for egne barn og framtidige barnebarn. Dessuten evner sjeldent en Frp'er å kikke utenfor den lille bobla den sitter inni med sin navlebeskuende holdning. Nordmenn er IKKE de eneste i verden, og vi er heller ikke de eneste som fortjener goder og velferd. Vi har tilfeldigvis vært heldig å funnet olje på vår kontinentalsokkel, men det gjør oss faktisk ikke mer fortjent til godene.

Kjenner at jeg faktisk hadde tatt ei kule i panna, framfor å måtte stemme FrP. Det kommer aldri til å skje. Jeg kan bare ikke fatte at folk som har barn, er villig til å utsette barna sine for konsekvensene som en Frp regjering med reell makt vil føre med seg.

Skrevet

Jeg har lenge lurt på hvordan i all verden dette landet skal styres økonomisk med FrP. De skal jo kutte ned på alle avgifter og skatter, ingen bompenger, og ingen formueskatt (?). Dette vil jo bety flere milliarder mindre i inntekt til staten hvert eneste år. Likevel skal de gjøre så mye mer av alt, blant annet nye og bedre veier over hele landet, dette er ikke akkurat et billig land å bygge vei i, med fjord og fjell over alt. Skal de bare øse av oljefondet - da er det jo skåltomt etter et par år...

Virker litt snodig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...