Ronja&Odin Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 mens dere kjører bil. se på denne som er laget utifra en sann hendelse i england.: http://www.youtube.com/results?search_query=sms+while+driving&search_type=&aq=f
Gjest Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Har sett den,fatter ikke at folk i det hele tatt tør å sende sms når de kjører! Har ikke lappen selv,men om jeg hadde hatt det så hadde jeg iallefall greid å venta med å sende en sms til kjøreturen var over! Risikerer jo masse liv med å gjøre slikt!
Ronja&Odin Skrevet 4. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2009 ja jeg vet det:( jeg driver med lappen jeg da, så er på trafikkskolen de viste oss filme... jeg kommer ALDERIG til og sende sms mens jeg kjører... jenta drepte to venninder og mamman, pappan og lillesøskenet til hu jenta:( usj... grøsser av tanken på folk som faen ikke kan kjøre pent og lovlig og ta hensyn til andre en seg selv...
Gjest Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Me 2! Mannen her hjemme tok en telefon samtale med meg i bilen en gang,han gjør det aldri igjen hehe. Jeg kjefta sånn på han at han ikke tør å gjøre det mer,og godt er det! Så nå har han fått seg handsfree Og sms skriver han heldigvis aldri i bilen Folk som sender sms og ringer i bilen burde ikke hatt lappen...
Ronja&Odin Skrevet 4. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2009 enig hehe... jeg har også sagt at hvis han skal ringe, får han bruke handsfree... blir så sint når folk er uoppmerksomme når de kjører... uff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå