Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slimproppen gikk på tirsdag, den var blank og brun/blodig og forholdsvis stor, regner med hele gikk på en gang. Det som kommer nå er gult, seigt og kommer hver gang jeg tørker meg... Noen med erfaring? Fatter ikke dette... har 11 dager igjen til termin, men er forholdsvis moden, 2 cm åpning ganske avflatet og myk mormunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gikk for en uke siden, termin var for 3 dager siden og jeg har også gul utflod nå men vet ikke hva det betyr.

Skrevet

Dette er ikke utflod, det er mer tørt og seigt slim..

Skrevet

Ja var det jeg mente. Og i går kveld kom det som ser ut som slimpropp nr. to. Helt likt den som kom for en uke siden, geleaktig og blank klump. Men ingen riktige rier ennå...

Skrevet

Noe seigt slim (lite) om tirsdag, jeg trodde da slimproppen hadde gått. I går kom den, masse slim formet som en klump, blandet med blod. Etter dette har det kommet gult slim når jeg har vært på toalettet. Iflg mamma så begynte hennes fødsler ganske fort etter at den hadde gått, så jeg hadde håpet.. men jeg sitter her ennå. -2 dager fra termin . Håper det skjer noe snart, rimelig frustrert. Var hos jordmor på onsdag, 3 cm åpning =). Ifht når det evt skulle komme i gang har jeg ingen erfaring, skulle gjerne hatt en fasit på dette =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...