Gå til innhold

Fråtsing!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge de store barna sover, de skulle egentlig vært avgårde i natt men begge er så forkjølet.

Så vi sitter her og lader opp til sengetid for voksne med en baby som plutselig er veldig våken. Hva er da bedre enn ostepop og gul Nidarblanding med Smash???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, ikkje mykje som er BEDRE, du har eit skikkeleg bra utvalg der. Eg meiner for øvrig at mitt utvalg deler pallen med ditt; pizza, sprite, Kim's salt & pepper, Godt & blandet.

Skrevet

.. skal spise salat og middagsrester, jeg..

Skrevet

Jeg fikk et slankeinnfall på butikken i dag, så jeg bestemte meg for å ikke kjøpe godteri. :( Idiotisk ide. Så nå sitter jeg og spiser halslinser og smurfedrops. Fant litt lunken cola og. Hurra!

Skrevet

Deilig deilig!! Ååå smash er det lenge siden jeg har hatt. Det fristet meg jammen nå!! Er sjokoladesyk kjenner eg:)

Skrevet

Det aller meste, spør du meg! Men smaken er som baken, delt noenlunde midt på....

Skrevet

Det hørtes super godt ut!! Hiv på en torilla dip til ostepoppen og jeg er solgt!! =D

Men da må jeg vel sykle 8-10 turer i flere dager så jeg tror jeg nøyer meg med å få lov å spise skiver i helga for en stund hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...